Miten niin ei ole reilua? Se on tarjousehto ja jos ei mielytä niin voit katsoa tottakai toiselta operaattorilta myös liittymiä.
Sonera ja Elisa ovat nostaneet liittymiensä hintoja pikkuhiljaa... Netin käyttö mobiilissa verkossa maksaa joten ei Sonera voi tarjota enään halvempia liittymiä.
Onkos sinulla tarvetta rajattomille puheluille? Itse en koskaan soittanut 1200min kuukaudessa tai tekstannut joten rajattomuus ihan turha. Minulla taas tämä netti on kovassa käytössä joten Soneralla saa ihan ok hintaan tuon liittymän.
Katsoinpas tuolta Saunalahdelta Huoleton 4G Super hintaa: 29.90€/kk 24kk tarjoushinta ja Soneralla Sopiva XL 30.90€/kk tarjoushinta 24kk ajan. Molemmissa liittymissä ei ole määräaikaa. DNA:lla Rajaton 4G Super 24kk ajan 29.90€/kk tarjoushintaan...
Nettitikkuliittymissä Saunalahti 4G Super maksaa 19.90€/kk 12kk tarjoushintaan ja Soneralla Liikkuva L 19.90€/kk tarjoushintaan. Saunalahdella ja Soneralla ei ole määräaikaa. DNA Veppi 4G Super hintaan 19.90€/kk tarjoushintaan 12kk ajan, muuten 29.90€/kk, sopimus on määräaikainen 24kk ajan.
Yleinen hintataso on muuttunut ja hinnat nousseet. Siksi ei kannata päivittää liittymiä ollenkaan jos haluaa säästää... Ellet sitten kuluta puhelimesta paljon dataa niin kuin minä.