Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Keksija
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

SIM-korttien vaihdot Sonera Kaupoissa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tein simin vaihdon ohjeiden mukan textarilla. No tuloksena on nyt se, ettei kumpikaan ole online tilassa. Miten tuon saa korjattua, et edes jompikumpi simi olisi aktiivinen?

2 vastausta
kiisseli67
Kunniajäsen
  • 2570 custom-general.kudos
  • 4091 custom-general.replies
  • 338 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @Keksija ja tervetuloa Telian yhteisöön!

Kehoitan sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun chatin kautta ja kerrot sinne ettei sim-korttien aktivointi onnistunut itsepalveluna.

Tässä ohjeita chatin käyttöön : https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Chat-apunasi-24-7/ba-p/147767

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 887 custom-general.kudos
  • 1306 custom-general.replies
  • 83 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @Keksija ja tervetuloa Yhteisöön minunkin puolestani. Meillä oli eilen ongelmia tämän tyyppisissä muutoksissa ja juuri esim. kortinvaihdot eivät menneet läpi järjestelmäämme. Vika saatiin korjattua iltapäivällä/alkuillasta joten toivon mukaan homma on kuosissa sielläkin. Jos uusi sim kortti ei vieläkään toimi, kannattaa käyttää laitteesta virta pois ja päälle niin se päivittyy verkkoon.

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
Tämän osion uusimmat keskustelut