Kadonnut lankapuhelinliittymä

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei,
Laajakaistayhteytemme puhelinumerossa XXXX on toiminut hyvin. Mutta kun yhteys käytiin kytkemässä hävisi samalla toisessa huonessa ja numerossa (XXXX) toiminut lankapuhelinyhteytemme. Elisan lasku näyttää kuitenkin tulevan, vaikka puhelin ei toimikaan.

Pyytäisin ystävällisesti ongelma selvittämistä.

terv. Mikko Salaspuro/Gascol Tutkimus Oy

1 kommentti

Julkisella Keskustele ja kysy -palstallamme ei käsitellä yksittäisten liittymien asiakastietoja tai vikailmoituksia.

Kertomanne ongelmatilanteen selvittämiseksi, kannattaa olla yhteydessä suoraan vikapalvelumme numeroon 0206 90101 (pvm/mpm). Voitte olla ongelmasta yhteydessä vikapalveluumme myös Omien Sivujen vikailmoituslomakkeella.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa