Moi. Mun liittymässä (ja ymmärtääkseni kaikissa Telian liittymissä) puhelut katkeaa kun puhelin on soinut 45 sekuntia. Asiakaspalvelija sanoi että tämä on ominaisuus eikä vika.
Elisalla ei tällaista ongelmaa ollut, puhelut soi 120 sekuntia ennen katkeamista.
45 sekuntia on lyhyt aika jos odottaa esim. terveysaseman takaisinsoittoa, jos puheluun ei ehdi vastata niin seuraava voi tulla vasta 3-4 päivän kuluttua. Sama juttu jos odottaa tärkeää yrityspuhelua niin se on liian lyhyt aika.
Lyhyt aika se on myös eläkeläisille. Äidilläni on Telia ja hän ei kuule kunnolla ja liikkuu hitaasti. Näin ollen hän ei melkeen ikinä ehdi vastaa 45 sekunnissa. Olen ehdottanut hänelle operaattorin vaihtamista, jottei puhelut katkea näin nopeasti.
Onko teillä Telian asiakaspalvelijoilla mitään näkemystä että onko tähän suunnitteilla mitään muutosta? Antaa todella huonon kuvan tuotteen laadusta että saapuvat puhelut katkeavat näin nopeasti.
Ps. asiakaspalvelija väitti että ongelma ratkeaisi kytkemällä 4G-puheen / VoLTE:n päälle. Tämä ominaisuus ei kuitenkaan toimi puhelinmallissani (Oneplus 5), joka toimi kyllä Elisan verkossa.
Siitä huolimatta en pidä kohtuullisena edes sitä että puhelut katkeaa ilman 4G-puhettakaan 45 sekunnissa.
Harkitsen valituksen tekemistä kuluttaja-asiamiehelle koska liittymä tuotteen kuvauksessa ei kerrottu että puhelut katkeavat 45 sekunnissa. Tämä on erittäin olennainen puhelinliittymän ominaisuus.