Vanhan liittymän uudelleen avaus

  • 21 May 2021
  • 3 kommenttia
  • 108 katselukertaa

Kunniamerkki +1


Saisinko millään auki minun vanhaa 2015 liittymääni minulla jäi saldoa sinne reilusti?

Edit JoonasLam: poistettu kuva TeleFinlandin asiakassivuilta, joka sisäsi henkilötietoja / Muokkaus katjane: myös otsikkoa muokattu


3 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

Moi @Nedzzius ja tervetuloa keskustelemaan Telia Yhteisöön! 😁>

Tästä voisit olla asiakaspalveluumme yhteydessä niin päästään sitä kautta selvittelemään, onko tuo numero vielä vapaana. Se voi olla jo mennyt jonkun muun käyttöön, mutta jos ei ole niin se voitaisiin avata uudella sopimuksella käyttöösi asiakaspalvelustamme. Kun liittymän vanha sopimus on irtisanottu, sen edelliset saldot kulje mukana, jos numero avataan uudelleen uudella sopimuksella. Jos sinulla on esimerkiksi liikasuoritusta meillä sisässä eli olet maksanut laskuilla enemmän kuin on tarvinnut, voidaan tapauskohtaisesti katsoa, että kohdistuuko ne tuleville laskuille vai tehdäänkö palautusta tilillesi. 

Kunniamerkki +1

Mietin vasta tätä uudelleen minulla siiw on yli 20000 saldoa ja kaikki liittymän tiedot sielä onko mitään mahdollisuutta saada takaisin jotain mulla siis kaikki pikku numerot yms kuvashotti siintä jos saisin uuden kortin

 

--

Muokkaus katjane: Poistettu allekirjoitus

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Mietin vasta tätä uudelleen minulla siiw on yli 20000 saldoa ja kaikki liittymän tiedot sielä onko mitään mahdollisuutta saada takaisin jotain mulla siis kaikki pikku numerot yms kuvashotti siintä jos saisin uuden kortin

Täällä Yhteisössä voimme neuvoa vain yleisesti liittymää koskevissa tilanteissa koska emme pääse asiakastietoihin käsiksi. Asiakaspalvelussamme voidaan sinua auttaa ja selvittää liittymän tilanne sekä olisiko uudelleen avaus vielä mahdollista. 

Vastaa