Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 66747
Kirjoituksia 180156

Salainen numero näkyviin

Salainen numero näkyviin

myllyann
Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

Salainen numero näkyviin

1/2

Kun vaihdoin liittymää, liittymän myyjä on jostain syystä pyytämättäni laittanut numeron salaiseksi koska ei löydy mistään palvelusta. Miten voin muuttaa puhelinnumerotietoni näkyväksi?

edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi

Vastaa
0 tykkäystä
1 vastaus

MinnaLN
Moderaattori
Viestejä 367 kpl

2/2

@myllyann  kirjoitti:

Kun vaihdoin liittymää, liittymän myyjä on jostain syystä pyytämättäni laittanut numeron salaiseksi koska ei löydy mistään palvelusta. Miten voin muuttaa puhelinnumerotietoni näkyväksi?

edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi

Hei @myllyann ja tervetuloa Yhteisöön! 😊

Varmaan nyt myyjällä epähuomiossa jäänyt merkintä, että numeron ei tarvitse näkyä numeropalveluissa.

Pääset muokkaamaan sinusta näkyviä tietoja Minun Teliasta.

-> Kirjaudu sisään pankkitunnuksellasi tai mobiilivarmenteellasi

-> Valitse Liittymäni ja palveluni

-> Valitset liittymän mitä haluat muokata

->Tämän takaa löydät yläpalkista kohda "omat tietosi" ja sen takaa pääsee valitsemaan tiedot mitä sinusta näkyy numeropalvelussa.

Kannattaa huomioida sellainen, että näiden toimenpiteiden jälkeen tiedot päivittyvät numeropalveluun hieman viiveellä, noin 1-2 päivässä. Tuo Minun Telia on muutoinkin aika näppärä. Tänne Yhteisöön on kirjoiteltuna Minun Telian käyttövinkkejä, jos haluat tutustua 👍

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.