Sammuneen puhelimen paikannus


Hei,

Puhelin hukassa ja se on sammunut. Saako paikannettua jotenkin?


8 kommenttia

Kunniamerkki +14

Ei.

 

Ellei puhelimessasi ole softaa joka on ilmoittanut viimeisen sijainnin jonnekin ennen sammumista.

Ok!Mistä tiedän onko puhelimessa sellainen softa? Tai tietäisin varmaan jos olisi..

Voiko puhelimen paikantaa jos se ei ole sammunut vaan kuuluvuusalueen ulkopuolella?

Riippuu puhelimen käyttöjärjestelmästäkin. Kaikilla on joku paikannusohjelma, mutta näyttääkö ne sammuneen puhelimen ja voiko sen ottaa jälkeenpäin käyttöön voi vaihdella. Windows phone taitaa näyttää missä puhelin havaittu viimeksi, muista ei tietoa. Googleen: "paikanna kadonnut puhelin" tai jotain sinne päin, niin saa lisätietoja.

 


@Anskuss@  kirjoitti:

Hei,

Puhelin hukassa ja se on sammunut. Saako paikannettua jotenkin?


 


@teroporonen@  kirjoitti:

@Anskuss@  kirjoitti:

Hei,

Puhelin hukassa ja se on sammunut. Saako paikannettua jotenkin?


 


 

se riit


@PasiS@  kirjoitti:

Riippuu puhelimen käyttöjärjestelmästäkin. Kaikilla on joku paikannusohjelma, mutta näyttääkö ne sammuneen puhelimen ja voiko sen ottaa jälkeenpäin käyttöön voi vaihdella. Windows phone taitaa näyttää missä puhelin havaittu viimeksi, muista ei tietoa. Googleen: "paikanna kadonnut puhelin" tai jotain sinne päin, niin saa lisätietoja.

 


tää missä havaittu viimeks ku hukkasin mun koko omaisuuden sinne, siis se riittää et tietäis mis päin on ollu viimeks mulla se

 

 

 

m


@Anskuss@  kirjoitti:

Ok!Mistä tiedän onko puhelimessa sellainen softa? Tai tietäisin varmaan jos olisi..

Voiko puhelimen paikantaa jos se ei ole sammunut vaan kuuluvuusalueen ulkopuolella?


uuta en tiiä et se on samsung a51 ja akku loppu ja makaa jossain raunistulan lähel mettää

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +7

Viimeisin sijainti saattaa löytyä kun luet nämä ohjeet:

 

Kadonneen Android-laitteen etsiminen, lukitseminen ja tyhjentäminen 

 

Ohjeessa on maininta, että laitteen tulisi olla päällä mutta kannattaa kokeilla.

 

Itselleni kävi niin, että erään matkustajan puhelin hävisi. Siinä oli virrat päällä ja omistaja paikansi puhelimen minun autoon. Tauolla sitten kaivamaan penkkien välejä ja aikani etsittyä löysin kadonneen puhelimen.

Vastaa