Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63255
Kirjoituksia 172605

Samsung A20e ja Samsung Active2: eSIM-ongelma



Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎30-05-2020
Kirjoituksia: 10
1/3

Samsung A20e ja Samsung Active2: eSIM-ongelma

Seuraavanlainen ongelma: 

 

Nyt käytössä Samsung A20e ja Samsung Active2.

 

Näissä pitäisi olla liittymä, jossa olisi mahdollista käyttää puhelinta tai kelloa. Mutta nyt ongelmana, että puhelimessa ei ilmeisesti toimi mobiiliverkko, virheilmoitus "Ei ole rekisteröity verkkoon".

 

Asia tosin on sitten se, että kellossa ei ole mitään ongelmia. Kaikki toimii.

 

Ja liittymä on Telia Rajaton Lite 0.2 M.

 

Puhemissa olen vaihtanut sim-korttia paikasta toiseen, nollanut verkkoasetukset. No mitä nyt yleensä tehdään.

 

Olen miettinyt onko tuo liittymä oikea ja sellainen, joka toimisi molemmissa? 

EDIT katjane: Muokattu otsikkoa

 

0 tykkäystä
2 vastausta
Highlighted
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 233
2/3

Vs: Samsung A20e ja Samsung Active2: eSIM-ongelma


@gustavus1523  kirjoitti:

Seuraavanlainen ongelma: 

 

Nyt käytössä Samsung A20e ja Samsung Active2.

 

Näissä pitäisi olla liittymä, jossa olisi mahdollista käyttää puhelinta tai kelloa. Mutta nyt ongelmana, että puhelimessa ei ilmeisesti toimi mobiiliverkko, virheilmoitus "Ei ole rekisteröity verkkoon".

 

Asia tosin on sitten se, että kellossa ei ole mitään ongelmia. Kaikki toimii.

 

Ja liittymä on Telia Rajaton Lite 0.2 M.

 

Puhemissa olen vaihtanut sim-korttia paikasta toiseen, nollanut verkkoasetukset. No mitä nyt yleensä tehdään.

 

Olen miettinyt onko tuo liittymä oikea ja sellainen, joka toimisi molemmissa? 

EDIT katjane: Muokattu otsikkoa

 


Tarvitse käyttöön kaksi liittymää, toisen puhelimeen ja toisen kelloon. Jos ns. pääliittymä on kellossa eSIM:nä, niin yhdistelmä ei toimi oikein. Tarkistathan omista liittymätiedoistasi kirjautumalla telia.fi -sivustolle, että sinulta löytyy sieltä kaksi voimassaolevaa liittymää? Eli sinulla täytyisi olla puhelinnumerolla aktiivisena se sim-kortti, joka on puhelimessa.

Täältä löydät lisätietoja ja ohjeita Multi-palvelussta, mikäli niitä tarvitset.  

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎30-05-2020
Kirjoituksia: 10
3/3

Vs: Samsung A20e ja Samsung Active2: eSIM-ongelma

Eipä siellä ollut kuin yksi liittymä, tietenkin.

 

En nyt oikein ymmärrä miksei ap osaa myydä oikeanlaista liittymä; ensin vharissa ja sitten vielä soitettiinkin - ensimmäinen Telialta ja tälläinen sotku. Hieman voisi ap petrata tietojaan eSim-palveluista.

 

No koitetaan ottaa yhteyttä sinne uudestaan, josko nyt löytäisi tietämystä. On tämä kyllä turhauttavaa.

0 tykkäystä