Sim kortti ei ole saapunut

  • 19 February 2019
  • 4 kommenttia
  • 165 katselukertaa

Tilaisin 11.2 rajaton 100m liittymän ja kehuivat että kortti saapuu parin päivän aikana, mutta viikko kulunut ei sitä näy ja liittymän pitäisi aktivoitua 19.2 klo 13.30. Missä vika?? 


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Jarppe8 ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Toivon kovasti että sim-kortti tulisi viimeistään tämän päivän postin mukana. Normaalisti ne tulevat tosiaan parissa kolmessa arkipäivässä.


Laitoin viestiä eteenpäin myös Telialle tästä, mutta jos sim-korttia ei näy vielä tänäänkään niin kehottaisin sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

Juu ei tänään posti kulje täällä päin että ei ole tänään ainakaan tulossa?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Asiakaspalvelun kautta voidaan lähettää tarvittaessa uusi kortti, kuten @kiisseli67 tuossa totesi. Jos lähellä sattuu olemaan Telia Express -palvelupiste tai Telia Kauppa, voi uuden kortin hakea myös sieltä :smileyhappy: Normaalisti kortti on perillä 2-3 arkipäivässä, joten kyllä sen viikossa pitäisi olla jo perillä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Jos nurkissa sattuu olemaan Telian/Soneran sim-kortti, niin sen saanee aktivoitua liittymään, jos posti ei tuota saa toimitettua. Nopeiten kortin toki saa suoraan Telian myymälästä, kuten @SaJoonas tuossa kirjoittikin.

Vastaa