Sim kortti ei rekisteröidy


7.5 numero siirtyi saunalahdelta ja piti siirtyä soneralle. Ei toimi vielä. Olen n. 10 kertaa ollut yhteydessä asiakaspalveluun tuloksetta. Soneran vikatiedotteissa luki eilen että klo 16:10 tämä sim korttien rekisteröityminen on saatu kuntoon. *******apuhetta ja nyt koko tiedote häipynyt sivuilta. Olen tunteja käyttänyt tähän asiaan omaa aikaa ja eilen kävin kerjäämässä ko. liittymään prepaid liittymän, jotta yksin asuvalla äitilläni on puhelin käytössä.

Todella ala-arvoista toimintaa ollut. Ei mitään käsitystä ole milloin liittymä alkaa toimimaan. Eilen illalla joku vielä soitti Soneralta ja sanoi että nyt pitäis onnistua, mutta ei.

Toivottavasti muilla ei ole ollut näin työlästä Operaattorin vaihtoa.


5 kommenttia

Moikka @RaunoTeras ja tervetuloa Klaaniin!


 


Joko olette saaneet liittymän toimintaan? Toivottavasti jo pelittää ja hienosti. :)


Vikatilanteesta löytyy kyllä edelleen sivuiltamme tiedote, täältä.


 


Eli osalla siirtyvistä liittymistä ilmeni ongelma, jossa liittymä ei aktivoitunut verkkoon. Tuo ongelma tosiaan kyllä saatiin jo korjattua.


 


Mikäli puhelimessa oli jo Soneran kortti sisällä, kokeilitteko käynnistää puhelinta uudelleen? Siitä ei ollut apua?


 


 


 


 

Eipä tuota tiedotetta näy, eikä tuo mutsin liittymä toimi edelleenkään!!! Jokseenkin aika säälittävää toimintaa.

 

Onnex on vaan kax lasta jotka haluaisivat saada mutsinsa kiinni, muutenkin kuin juoksemalla

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Mikäli ongelma jatkuu edelleen, niin kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ja voivat sitä kautta varmasti hoitaa asian kuntoon. Saat helpoiten yhteyden asiakaspalveluun omien sivujen kautta chatilla, Facebookissa tai Twitterissä.

Liittymä alkoi toimimaan 15.5 illalla myöhään. Yhdeksän päivää kesti saada liittymä toimimaan! Työllisti minua useamman tunnin ajan. Olin asiakaspalveluun n. 10 kertaa yhteydessä ja paristi kävin Sonerakaupassa, missä saikin hyvää palvelua. Itse piti uudestaan ja uudestaan olla yhteyksissä useita kertoja. Aina sama selitys, kyllä nyt pitäis jo toimia, mutta eipäs toiminut!!! Sekä asiakaspalvelussa, että Sonerakaupassa sanoivat, että kyllä jotain hyvitystä voidaan järjestää. Pitääkö tästäkin minun olla yhteydessä vai ottaako Sonera vuorostaan minuun yhteyttä.

 

Ystävällisin terveisin

Vähän vaikea arvioida miksi tuossa kesti noin pitkään, jotta liittymä lähti toimimaan.


Hienoa kuitenkin että nyt toimii!


 


Täällä Klaanissa emme oikein voi noihin hyvitysjuttuihin kommentoida, kun emme nää kokonaistilannetta täältä käsin. Täällä Klaanissa autamme kyllä oikein mielellämme sellasissa jutuissa, jotka eivät vaadi asiakkaan tunnistamista. :)


 


Oliko jotain puhetta että millasta hyvitystä ajattelivat liikkeessä ja aspassa? Muistatko tekivätkö he jotain toimenpiteitä tämän vuoksi, vai oliko tarkoitus että oot sitten yhteydessä myöhemmin?


 


Täältä en uskalla luvata että meiltä ollaan yhteydessä, kun emme tosiaan nää mitä on sovittu. Voisit tuolla Omien Sivujen Chatissa (kysy meiltä) kysäistä, tai laittaa palvelupyyntöä sitä kautta.

Vastaa