Sim-kortti

  • 2 June 2020
  • 1 kommentti
  • 14 katselukertaa

Sain uuden Sim-kortin. Vaikka kuinka asettelen sen, niin aina tulee ilmoitus "asenna Sim-kortti". Ohjeita olen lukenut vaikka kuinka monta kertaa ja ovat yksinkertaiset. Mikä minussa on vikana? Sitten se pitäisi aktivoida. Puhelin on jatkuvasti varattu. Että näin! Mikä avuksi???


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @UAKiito ja tervetuloa Telian yhteisöön!


Aseta SIM: Puhelimesi ei tunnista SIM-korttia tai sitä ei ole asennettu puhelimeen. Lue puhelimen käyttöohjeista tarkemmat toimintaohjeet. Mikäli SIM-kortti on asennettu oikein, kyseessä voi olla joko puhelimen tai SIM-kortin vikatilanne. Mikäli mahdollista, kokeile SIM-korttisi toimintaa toisessa matkapuhelimessa ja/tai kokeile puhelimessasi toista SIM-korttia.


Oli Telian ohjeissa. Itsellä tuli mieleen vielä yksi vaihtoehto : irroititko oikean kokoisen sim-kortin sen kehyksestä? Jos sim-kortti ei ole oikein paikoillaan niin silloin näyttää tuon tekstin. Tarkista myös ettei sinne sim-kortti paikkaan ole päätynyt mitään likaa, joka voisi tuon aiheuttaa.


Jos mikään ei tepsi niin kannattaa hakea tai tilata uusi sim-kortti.

Vastaa