Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
UAKiito
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sim-kortti

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sain uuden Sim-kortin. Vaikka kuinka asettelen sen, niin aina tulee ilmoitus "asenna Sim-kortti". Ohjeita olen lukenut vaikka kuinka monta kertaa ja ovat yksinkertaiset. Mikä minussa on vikana? Sitten se pitäisi aktivoida. Puhelin on jatkuvasti varattu. Että näin! Mikä avuksi???

1 vastaus
kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2533 custom-general.kudos
  • 3890 custom-general.replies
  • 334 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @UAKiito ja tervetuloa Telian yhteisöön!

Aseta SIM: Puhelimesi ei tunnista SIM-korttia tai sitä ei ole asennettu puhelimeen. Lue puhelimen käyttöohjeista tarkemmat toimintaohjeet. Mikäli SIM-kortti on asennettu oikein, kyseessä voi olla joko puhelimen tai SIM-kortin vikatilanne. Mikäli mahdollista, kokeile SIM-korttisi toimintaa toisessa matkapuhelimessa ja/tai kokeile puhelimessasi toista SIM-korttia.

Oli Telian ohjeissa. Itsellä tuli mieleen vielä yksi vaihtoehto : irroititko oikean kokoisen sim-kortin sen kehyksestä? Jos sim-kortti ei ole oikein paikoillaan niin silloin näyttää tuon tekstin. Tarkista myös ettei sinne sim-kortti paikkaan ole päätynyt mitään likaa, joka voisi tuon aiheuttaa.

Jos mikään ei tepsi niin kannattaa hakea tai tilata uusi sim-kortti.

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump