Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Numeroa1111
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Soitettaessa kuuluu tiedote: "Numeroa ei ole annettu oikein"

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei,

Onko muilla ongelmia Telian liittymän kanssa? Saan jatkuvasti seuraavia virheitä liittymäni osalta, kun minulle yritetään soittaa: "numeroa ei ole annettu oikein". Tämä on ilmeisesti jatkunut jo pidempää, mutta nyt vasta olen saanut soittajilta palautetta asian suhteen. 

Myös puheluiden soittamisen kanssa on ollut ongelmia. Soittaessani puhelut jäävät jumiin. Eivät yhdistä tai alkaa heti tyyttäämään varattua. 

Puhelin on sammutettu. Päivitetty. Resetoitu. Kokeiltu toista puhelinta. Ei ole soiton siirtoja tai mitään muutakaan vastaavaa. 

---

Muokkaus TeroRe 16.8.2021:

Jos törmäät vielä vastaaviin ongelmiin niin pyydämme, että olet yhteydessä suoraan yritysasiakaspalveluumme. Katso yhteystiedot sivuiltamme.

---

Muokkaus katjane 24.7.2021:

Muokattu otsikkoa

25 vastausta
Katjane
Moderaattori
Moderaattori
  • 182 custom-general.kudos
  • 377 custom-general.replies
  • 28 custom-general.solutions

@Numeroa1111  kirjoitti:

Ikävää, että näistä ei ilmoiteta asiakkaille, jotta osaisi edes epäillä tällaista vikatilannetta. Nyt sitten odotetaan Telian toimia. Toivottavasti selvittävät, kuinka montaa liittymää tämä vika on koskee ja ilmoittavat siitä asiakkaille. 

Tämä koskee osaa asiakkaita ja on korjauksen alla. Olemme myös etsineet ratkaisua laitevalmistajan kanssa ja lopullinen korjaus saadaan piakkoin. Siihen saakka "ensiapuna" muokata Vastaajan toiminteita. Välitin tämän ketjun B2B-asiantuntijoillemme ja palaamme tähän vielä ensi viikon aikana. 

Telia Yhteisön moderaattori
lasselusse
Vakiokalustoa ☆
  • 60 custom-general.kudos
  • 181 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

@irritus  kirjoitti:

Kaikissa Telian Mini, Prepaid, Sopiva, Säästöpaketti, Yhteys Puhelimeen ja Yhteys Rajaton liittymissä on kiinteät soitonsiirrot vastaajaan. Vastaajan asetuksista voi sitten valita, vastaako vastaaja puheluihin vai ei. Puhelut siirtyvät näillä liittymillä joka tapauksessa vastaajalaitteistoon, ellei puhelimen käyttäjä vastaa puheluun itse.

snip

Numeroa ei ole annettu oikein on niin epätavallisen kuuloinen viesti, että se hyvinkin voisi tulla vastaajasta. Ilmeisesti vastaajan asetusten kopiointi vanhasta vastaajasta uuteen 26.5.2021 on mennyt liittymäsi osalta pieleen.

sellainen ero on että ennen tuo vastaajaan siirto näkyi mutta nykyään se ei näy ollenkaan (laiteesta katsottuna). mutta se on siellä.

minun veikkaus: jos siirron tekee manuaalisesti numeroon 0423330333 niin tuo ilmoitus tulee. ainoastaan piilosiirto toimii halutusti. varmaan näin on suunniteltukin.

Numeroa1111
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos

Osaa asiakkaista, joiden puhelut eivät tule läpi. Sillä voi olla valitettavia ja peruuttamattomia seurauksia, että liittymä ei toimi kunnolla ja osa puheluista jää tulematta. Lapseni sanoi, että 70% hänen soitoistaan ei ole tullut minulle läpi, vaikka on ollut hänellä hätätilanne. 

Mitenhän näitä vastaajan toimenteita voidaan muokata? Kukaan ei ole tällaista ehdottanut teiltä torstaina jälkeen kertaakaan vaan enemmin on levitelty käsiä ja kyselty, mitkä soitot eivät tule läpi? Niin. Se olisi kiva tietään minunkin 🙂

Minun on saatava toimiva liittymä maanantaina 26.7.2021. Teillä on ollut kaksi kuukautta aikaa rajata tätä ongelmaa ja korjata se. 

Numeroa1111
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos

Minulla ei ole tuota lisätty manuaalisesti puhelimeen, kun minulla ei ole ollut koko vastaajaa käytössä. Piilosiirto näyttäisi olevan tässä tapauksessa ongelma, koska yhdistää jonnekin, mutta ei todellisuudessa minnekään ja aiheuttaa sen, että puhelut eivät tule läpi.

Numeroa1111
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos

Kokeilin vielä soittaa tähän Telian vastaajanumeroon: 042 333 0 333. Ilmoittaa, että sinulla ei ole vastaajaa käytössä.

Sitten 777 numero ilmoittaa, että virheellinen valinta. 

Katjane
Moderaattori
Moderaattori

@Numeroa1111  kirjoitti:

Kokeilin vielä soittaa tähän Telian vastaajanumeroon: 042 333 0 333. Ilmoittaa, että sinulla ei ole vastaajaa käytössä.

Sitten 777 numero ilmoittaa, että virheellinen valinta. 

Olen viestinyt tästä yritysasikaspalvelun asiantuntijoille ja he ottavat tämän selvitykseen heti huomenna. Eiköhän asia siitä sitten lähde selkenemään ja ratkeamaan.

Numeroa1111
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos

Tämä koskee osaa asiakkaita ja on korjauksen alla. Olemme myös etsineet ratkaisua laitevalmistajan kanssa ja lopullinen korjaus saadaan piakkoin. Siihen saakka "ensiapuna" muokata Vastaajan toiminteita. Välitin tämän ketjun B2B-asiantuntijoillemme ja palaamme tähän vielä ensi viikon aikana. 

-> Annatko ohjeet tähän "Ensiapuun", jotta saisin puhelimen toimimaan? Taas minulle jouduttiin soittamaan useampaa kertaa, jotta soitto tuli läpi. 

Katjane
Moderaattori
Moderaattori

@Numeroa1111  kirjoitti:

-> Annatko ohjeet tähän "Ensiapuun", jotta saisin puhelimen toimimaan? Taas minulle jouduttiin soittamaan useampaa kertaa, jotta soitto tuli läpi. 

Ota yhteys puhelimitse, yrityspuolen päivystyksen vikailmoitukset voisi tässä kohtaa olla oikein paikka mistä voivat tarkistaa onko jotain tehtävissä jo tänään.

Numeroa1111
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos

Ota yhteys puhelimitse, yrityspuolen päivystyksen vikailmoitukset voisi tässä kohtaa olla oikein paikka mistä voivat tarkistaa onko jotain tehtävissä jo tänään.

-> Soitin teidän yrityspuolen päivitykseen ja oli aivan turha soitto, koska tämä ensiapu ei toimi minulla, koska minulla ei ole vastaajaa käytössä.

Katjane
Moderaattori
Moderaattori

@Numeroa1111  kirjoitti:

-> Soitin teidän yrityspuolen päivitykseen ja oli aivan turha soitto, koska tämä ensiapu ei toimi minulla, koska minulla ei ole vastaajaa käytössä.

No onpa nyt harmillinen tilanne, todellakin. Itsellänikään ei nyt ole antaa enempiä neuvoja eli odotamme siis huomiseen, niin selviää miten asiassa edetään.