Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Numeroa1111
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Soitettaessa kuuluu tiedote: "Numeroa ei ole annettu oikein"

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei,

Onko muilla ongelmia Telian liittymän kanssa? Saan jatkuvasti seuraavia virheitä liittymäni osalta, kun minulle yritetään soittaa: "numeroa ei ole annettu oikein". Tämä on ilmeisesti jatkunut jo pidempää, mutta nyt vasta olen saanut soittajilta palautetta asian suhteen. 

 

Myös puheluiden soittamisen kanssa on ollut ongelmia. Soittaessani puhelut jäävät jumiin. Eivät yhdistä tai alkaa heti tyyttäämään varattua. 

 

Puhelin on sammutettu. Päivitetty. Resetoitu. Kokeiltu toista puhelinta. Ei ole soiton siirtoja tai mitään muutakaan vastaavaa. 

 

---


Muokkaus TeroRe 16.8.2021:

 

Jos törmäät vielä vastaaviin ongelmiin niin pyydämme, että olet yhteydessä suoraan yritysasiakaspalveluumme. Katso yhteystiedot sivuiltamme.

 

---


Muokkaus katjane 24.7.2021:

 

Muokattu otsikkoa

25 vastausta
Numeroa1111
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Huomenta!
Pahoittelut vastaajamuutoksesta aiheutuneesta ongelmasta. Tänä aamuna poistin aiheettoman vastaajasiirron. Minun piti ottaa VoLte hetkeksi pois eli jos käytät puhelimesta kertaalleen virrat pois ja päälle niin VoLte alkaa taas toimia liittymässäsi.
Terveisin Arja Telialta
Ollaan yhteydessä,

 

-> Eli vika on ollut päällä sitten 26.5.2021 alkaen. Minusta olisi reilua Telian myös informoida näistä häiriöistä asiakkaita. Toivon mukaan katsotte, että samaa virhettä ei ole muilla asiakkailla ja kartoitatte tilanteen. 

SalliJf
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 25 custom-general.kudos
  • 129 custom-general.replies
  • 8 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Numeroa1111  kirjoitti:

Huomenta!
Pahoittelut vastaajamuutoksesta aiheutuneesta ongelmasta. Tänä aamuna poistin aiheettoman vastaajasiirron. Minun piti ottaa VoLte hetkeksi pois eli jos käytät puhelimesta kertaalleen virrat pois ja päälle niin VoLte alkaa taas toimia liittymässäsi.
Terveisin Arja Telialta
Ollaan yhteydessä,

 

-> Eli vika on ollut päällä sitten 26.5.2021 alkaen. Minusta olisi reilua Telian myös informoida näistä häiriöistä asiakkaita. Toivon mukaan katsotte, että samaa virhettä ei ole muilla asiakkailla ja kartoitatte tilanteen. 



Hyvä, että on alkanut nyt selkiämään tuo! 🙂 Kiitos myös tästä palautteesta

Nintendo Switch | Asus | Samsung | pelihiiri ja kissaihminen
Numeroa1111
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Heips.

 

Niin puhelimeni ei ole toiminut kunnolla viimeiseen 2 kuukauteen. Teillä ollut tiedossa virhetilanne, mutta ette ole siitä infonneet asiakkaita. Sitten minua juoksutettiin ties minne aivan turhaan. Onko oikein, että Telia juoksuttaa heidän asiakkaitaan ja laittaa heidät rajaamaan virhetilanteet? Eikä informoi virhetilanteista? Minusta se ei ole asiakaspalvelua vaan päinvastoin. Tämä virhetilanne selvisi vahingossa minulle. Järkyttävää, että se on ollut päällä 2 kuukautta, vaikka olette tienneet, että vastaajapalvelun päivitys on rikkonut liittymiä. Miksi asialle ei ole tehty mitään ja oltu asiakkaisiin yhteydessä tai edes viestitty asiasta julkisesti? Olisi kiva tietää, mitkä kaikki puhelut eivät ole tulleet läpi ja kuka korvaa aiheutetut menetykset?

SalliJf
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 25 custom-general.kudos
  • 129 custom-general.replies
  • 8 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Numeroa1111  kirjoitti:

Heips.

 

Niin puhelimeni ei ole toiminut kunnolla viimeiseen 2 kuukauteen. Teillä ollut tiedossa virhetilanne, mutta ette ole siitä infonneet asiakkaita. Sitten minua juoksutettiin ties minne aivan turhaan. Onko oikein, että Telia juoksuttaa heidän asiakkaitaan ja laittaa heidät rajaamaan virhetilanteet? Eikä informoi virhetilanteista? Minusta se ei ole asiakaspalvelua vaan päinvastoin. Tämä virhetilanne selvisi vahingossa minulle. Järkyttävää, että se on ollut päällä 2 kuukautta, vaikka olette tienneet, että vastaajapalvelun päivitys on rikkonut liittymiä. Miksi asialle ei ole tehty mitään ja oltu asiakkaisiin yhteydessä tai edes viestitty asiasta julkisesti? Olisi kiva tietää, mitkä kaikki puhelut eivät ole tulleet läpi ja kuka korvaa aiheutetut menetykset?



Tuo kyseinen häiriö on koskenut vain osaa asiakkaitamme, joten siksi tuosta ei ole tehty laajempaa häiriöilmoitusta. Vastaajapalvelun laajemmat häiriöt ovat tietysti olleet tiedossa ja niistä ollaan informoitu asiakkaitamme. Täällä Yhteisössä ei päästä sinun asiakastietoihisi katsomaan, mistä tuo kiikastaa. Sen sijaan olemme parhaamme mukaan koittaneet selvittää tätä ilman asiakastietoja ja ohjata sinua oikeaan paikkaan selvittämään tätä, eli yritysasiakaspalveluun. Korvausasioissa kuin myös tilanteen selvittämisessä sinua auttaa yritysasiakaspalvelu, ei muuta kuin sinne yhteyttä. Tässä en voi sinulle luvata korvauksia, vaan yleisiä ohjeita ja neuvoja, miten tässä asiassa sinä voit edetä. 

Nintendo Switch | Asus | Samsung | pelihiiri ja kissaihminen
Numeroa1111
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei,

 

Ymmärränkö oikein, että jos vika koskee vain osaa asiakkaista, niin Telia katsoo, että ei ole tarvetta ilmoittaa asiakkaille? Miksi? Eikö kannattaisi informoida myös sitä osaa, jolla ei toimi? Säästyisi kaikilta aikaa ja hermoja.

 

Muutatko vielä otsikon: Vika Telian vastaajapalvelussa osalla asiakkaista, jolloin antaa seuraavaa virhettä: "Numeroa ei ole annettu oikein"

SalliJf
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 25 custom-general.kudos
  • 129 custom-general.replies
  • 8 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Numeroa1111  kirjoitti:

Hei,

 

Ymmärränkö oikein, että jos vika koskee vain osaa asiakkaista, niin Telia katsoo, että ei ole tarvetta ilmoittaa asiakkaille? Miksi? Eikö kannattaisi informoida myös sitä osaa, jolla ei toimi? Säästyisi kaikilta aikaa ja hermoja.

 

Muutatko vielä otsikon: Vika Telian vastaajapalvelussa osalla asiakkaista, jolloin antaa seuraavaa virhettä: "Numeroa ei ole annettu oikein"


Tuosta ei ole kyse, on tärkeää että nämä häiriötilanteet tulee tietoon, mutta jos on kyse tosiaan sellaisesta häiriöstä, joka koskee pientä joukkoa tai joukosta saatikka sen suuruudesta ei ole tarkkaa arviota, viestintä koskee niitä, jotka ovat tehneet häiriöstä vikailmoituksen. On ensiarvoisen tärkeää tuoda tällaiset ongelmat asiakaspalvelun tietoon, jotta ne saadaan tutkittaviksi ja ratkottua. Tämä kyseinen häiriö on tullut vastaan vain aivan muutaman kerran, mutta todellakin ilmoitamme ja viestimme laajoista ja monia asiakkaita koskettavista häiriötilanteista. Tämä sinun palaute on ollut erittäin hyvä ja kiitän suuresti, että olet sen tuonut esiin, ja erityisen hyvä juttu on se, että se vihdoin on saatu ratkotuksi. Pahoittelen tuota häiriötä ja siitä koitunutta odottelua ja vaivaa! Ymmärrän tilanteesi hyvin. 

Nintendo Switch | Asus | Samsung | pelihiiri ja kissaihminen