Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64839
Kirjoituksia 176346

Soittaessa liittymään menee varatuksi tietyn ajan kulutta

Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

1/6

Moi, soittessani äitini liittymään hälyttää normaalisti jonkin aikaa kunnes menee varattuksi, äidin päässä soi vain kerran tai kaksi.

Ärsyttävä ja hankala vaiva.

Vastaa
0 tykkäystä
5 vastausta
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 300 kpl

2/6

Tiedätkö @Arkasaa onko samaa vaivaa hänen saadessa muiltakin puheluita ja toisaalta onko samaa vaivaa, kun soitat mihinkään muuhun numeroon?

Äiti voisi kokeilla, jos vain mahdollista, sim-korttia toiseen puhelimeen ja testata tapahtuuko silloinkin samaa. 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

3/6

@AaTanja  kirjoitti:

Tiedätkö @Arkasaa onko samaa vaivaa hänen saadessa muiltakin puheluita ja toisaalta onko samaa vaivaa, kun soitat mihinkään muuhun numeroon?

Ajoittain, selvisi että verkon laatu vaihtelee asunnon sisällä huomattavasti. Itse jos soitan niin ei ongelmia muihin numeroihin.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 300 kpl

4/6

@Arkasaa  kirjoitti:

Ajoittain, selvisi että verkon laatu vaihtelee asunnon sisällä huomattavasti. Itse jos soitan niin ei ongelmia muihin numeroihin.

Onko tämä ongelma äitisi luona alkanut ihan äskettäin ja yllättäen vai onko sitä jatkunut pitkään? Entä toimiiko siellä muilla Telian liittymät ihan normaalisti vai onko vain äitisi liittymän kanssa kuvailemaasi ongelmaa? 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

5/6

@AaTanja  kirjoitti:

@Arkasaa  kirjoitti:

Onko tämä ongelma äitisi luona alkanut ihan äskettäin ja yllättäen vai onko sitä jatkunut pitkään? Entä toimiiko siellä muilla Telian liittymät ihan normaalisti vai onko vain äitisi liittymän kanssa kuvailemaasi ongelmaa? 

@AaTanja  kirjoitti:

@Arkasaa  kirjoitti:

Telian liittymä alkoi toimimaan huonosti juhannuksen aikoihin, ilmeisesti tehtiin jotain muutoksia. Liittymän laatu heittelee asunnon sisällä. Ei kokemusta muiden Telia liittymistä. Koronan takia ei vieraita.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 446 kpl

6/6

@Arkasaa  kirjoitti:

@AaTanja  kirjoitti:

@Arkasaa  kirjoitti:

@AaTanja  kirjoitti:

@Arkasaa  kirjoitti:

Telian liittymä alkoi toimimaan huonosti juhannuksen aikoihin, ilmeisesti tehtiin jotain muutoksia. Liittymän laatu heittelee asunnon sisällä. Ei kokemusta muiden Telia liittymistä. Koronan takia ei vieraita.

Tämä vaikuttaa sellaiselta ongelmalta, jota olisi hyvä selvittää asiakaspalvelustamme häiriöilmoituksen kera. Tästä voisi ottaa 3-5 esimerkkipuhelua ylös, joista selviää puhelussa osallisena olleet numerot, aika ja ongelman kuvaus. Tämä helpottaa huomattavasti ongelman selvittämistä.

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.