Sonera ID


Moro vaan tälle uudellekin palstalle ja kysytään nyt täältäkin ettei jää vaan arkiston aarteisiin, eli onko mitään uutta tietoa tuosta Sonera id:stä tullut esim. jotta sen voisi aktivoida ottaa käyttöön vaikka omien sivujen kautta? Tästä on jauhettu jo jonkin aikaa ja rupeaa savolaista ahistaa, ei joka paikassa ole Sonera kauppaa jossa sen sopimuksen voi käydä tekemässä, eikä kehtaa autolla lähteä sen takia ajamaan 100 km. Odotellaan se tulee jos tulee. Tulipahan tämäkin palsta repäistyä auki 🙂

12 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Tervehdys maveric!

Kiva kun löysit tänne uuteen yhteisöön myös kirjoittelemaan. Sonera ID vaatiin tosiaan vahvan henkilötunnistautumisen, joten tällä hetkellä sen saa ainoastaan Sonerakaupasta henkkareita vastaan. Tällä hetkellä ei ole tiedossa, että tuosta olisi omien sivujen kautta aktivoitavaa versiota tulossa. Tulevaisuudestahan ei toki tiedä. Toivottavasti jossain vaiheessa olet sopivasti reissussa sellaisella paikkakunnalla, mistä löytyy Sonerakauppa.

Täältä voi tarkistaa tämän hetken tilanteen kauppojen osalta http://sonerakauppa.fi/


 

No ei voi ainakaan sanoa et asiat menivät niin kuin piti, koska jo viime vuoden lopulla sanottiin että on tulossa ja vuoden alussa luvattiin että tulee vuoden loppuun mennessä, no huh huh, voi voi, että semmosta.

Onhan tuo ominaisuus mielen päällä ollut, tällä hetkellä kuitenkaan mitään varmaa tietoa sen tulemisesta ei ole, joten ei viitsitä nyt lupaillakkaan sen suhteen mitään. 🙂 Toivomme ja odotamme siis!


 


Tiedotetaan kyllä mikäli saadaan toi ominaisuus Omille Sivuille. :)


@RaMaria kirjoitti:

Onhan tuo ominaisuus mielen päällä ollut, tällä hetkellä kuitenkaan mitään varmaa tietoa sen tulemisesta ei ole, joten ei viitsitä nyt lupaillakkaan sen suhteen mitään. 🙂 Toivomme ja odotamme siis!

 

Tiedotetaan kyllä mikäli saadaan toi ominaisuus Omille Sivuille. :)


Kiitos paljon, minä käsitin tuosta aiemmasta viestistä et sitä ei tule ollenkaan, mutta hyvä näin toivoa siis vielä on. :smileyhappy:

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

@pitopeli kirjoitti:


@RaMaria kirjoitti:

Onhan tuo ominaisuus mielen päällä ollut, tällä hetkellä kuitenkaan mitään varmaa tietoa sen tulemisesta ei ole, joten ei viitsitä nyt lupaillakkaan sen suhteen mitään. 🙂 Toivomme ja odotamme siis!


 


Tiedotetaan kyllä mikäli saadaan toi ominaisuus Omille Sivuille. :)




Kiitos paljon, minä käsitin tuosta aiemmasta viestistä et sitä ei tule ollenkaan, mutta hyvä näin toivoa siis vielä on. :smileyhappy:




Muotoilin asian ehkä vähän huonosti, mutta olen vain todella varovainen lupauksissa. Toki toivon myös, että tuo ominaisuus saataisiin lähitulevaisuudessa. Kyllähän se helpottaisi asioita :)

Moro, Onko tuosta ny kuulunut mittää uutta, jos se ei ole tuloillaan niin taitaa mulla mennä operaattori vaihtoon.

@pitopeli Ei ikävä kyllä ole tullut vielä mitään uutta tietoa tästä

Onko vieläkään mitään uutta? Miksi tämä on Soneralla tehty näin vaikeaksi, kaikilla muilla operaattoreilla käyttöönottaminen onnistuu omien sivujen kautta, pankkitunnuksilla tunnistautumalla.

Eipä taida olla ja tuleeko olenkaan, itse kyllästyin odottamaan ja kun oli asiaa semmoiseen kaupunkiin missä oli Sonera kauppa niin päätin ottaa samantien tuon. Hyvin on toiminut, mutta olisi toivottavaa että se tulisi myös omille sivuille asiakkaan itsensä tilattavaksi.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Tulihan se sieltä -->linkki :)

Valitettavasti ei Sonera ID:tä voi tilata netin kautta jos on Säästöpankin asiakas. Logo puuttuu.

Selvittelin tuota puuttuvien pankkien asiaa ja homma on sellanen, että ne pankit, joita ei sivustolta löydy, eivät ole tehneet meidän (Soneran) kanssa sopimusta tuosta ensitunnistamisesta.
Eli, omaan pankkiin kannattaa huikata. :)

Vastaa