Sonera Jätti(ongelma)

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 2 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Tulipa tilattua tuo jätti paketti, kun se oli tarjouksessa 19.95€(ja siitä vielä x-alennuksella 16.95€). Yllätys olikin suuri kun laskussa näkyykin nyt summana 39.90€, eli tuon paketin alkuperäinen hinta. Onkohan tässä nyt tapahtunut soneran päässä virhe vai olenko itse säätänyt jotain? Tilausvahvistusta en löydä, mutta olen kuitenkin varma että tilasin paketin ennen tarjouksen loppumista...

4 kommenttia

Moro manaatti!

Katsotaas tarkemmin! Huomasin, että sinulla näkyy tuossa profiilin asiakasnumero -kohdassa vain kaksi numeroa. Laitatko asiakasnumeron sinne kokonaisuudessaan, niin päästään asiaan. Kiitos 🙂
Moi

Nyt pitäisi näkyä koko asiakasnumero.
Moikka manaatti !

Kiitos, nyt pääsin laskusi tarkistamaan ja totta - sieltähän puuttui X-tarjoushinta kokonaan! Mutta nyt on asia korjattu. Seuraavalla laskulla hinta on oikea ja tuosta nyt saamastasi laskusta riittää, että maksat 16,96€. Teen loppuosasta hyvityksen.
Hyvä juttu, kiitokset asian nopeasta korjaamisesta!

Vastaa