Sonera Jätti(ongelma)
A
Tulipa tilattua tuo jätti paketti, kun se oli tarjouksessa 19.95€(ja siitä vielä x-alennuksella 16.95€). Yllätys olikin suuri kun laskussa näkyykin nyt summana 39.90€, eli tuon paketin alkuperäinen hinta. Onkohan tässä nyt tapahtunut soneran päässä virhe vai olenko itse säätänyt jotain? Tilausvahvistusta en löydä, mutta olen kuitenkin varma että tilasin paketin ennen tarjouksen loppumista...
A
Moro manaatti!
Katsotaas tarkemmin! Huomasin, että sinulla näkyy tuossa profiilin asiakasnumero -kohdassa vain kaksi numeroa. Laitatko asiakasnumeron sinne kokonaisuudessaan, niin päästään asiaan. Kiitos
Katsotaas tarkemmin! Huomasin, että sinulla näkyy tuossa profiilin asiakasnumero -kohdassa vain kaksi numeroa. Laitatko asiakasnumeron sinne kokonaisuudessaan, niin päästään asiaan. Kiitos
A
Moi
Nyt pitäisi näkyä koko asiakasnumero.
Nyt pitäisi näkyä koko asiakasnumero.
A
Moikka manaatti !
Kiitos, nyt pääsin laskusi tarkistamaan ja totta - sieltähän puuttui X-tarjoushinta kokonaan! Mutta nyt on asia korjattu. Seuraavalla laskulla hinta on oikea ja tuosta nyt saamastasi laskusta riittää, että maksat 16,96€. Teen loppuosasta hyvityksen.
Kiitos, nyt pääsin laskusi tarkistamaan ja totta - sieltähän puuttui X-tarjoushinta kokonaan! Mutta nyt on asia korjattu. Seuraavalla laskulla hinta on oikea ja tuosta nyt saamastasi laskusta riittää, että maksat 16,96€. Teen loppuosasta hyvityksen.
A
Hyvä juttu, kiitokset asian nopeasta korjaamisesta!
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.