Sonera Sopiva nettikäyttö Pohjolassa ja Baltiassa


Hei. Minulle on kerrottu, että TeliaSonera tarjoaa Pohjoismaiden roaming SIM-korttia käyttävät Skandinaviassa ja Baltian maissa. (olen kiinnostunut mobiilidatan vain, eikä ääni palvelut)
Onko tämä totta? Telia.se sano se ei ole availble joten olen miettinyt, jos se tarjoaa vain sonera.fi? Anteeksi minun huono suomalainen


 


 


 


edit MiaSL: muokattu otsikkoa


8 kommenttia

Tarkoitin vain mobiilidatan. Ei ääni palvelut.

Sonera Sopiva-liittymissä data sekä myös puhelut ja viestit ovat saman hintaisia Suomessa sekä pohjolassa ja Baltiassa. Liittymän voi hankkia verkkokaupastamme, tai ihan soittamalla Myyntipalveluumme 0800133133.


 

Kiitos. on olemassa maxiumum data per päivä voit käyttää, kun Pohjoismaiden, vai onko se sama kuin kotimaiseen käyttöön?

Netin käyttömäärä maksiminopeudella on 10 Gt/kk Suomessa, pohjolassa ja Baltiassa. Jos tuo 10Gt tulee täyteen, voi nettiä käyttää edelleen verkon perusnopeudella, tai halutessaan tilata kuuden euron lisäpaketin. Lisäpaketti sisältää Suomessa rajattoman netin käytön, pohjolassa ja Baltiassa lisäpaketin koko on 5 Gt/kk.

Kiitos!

 Liittymä sisältää 200-1200 minuuttia/kappaletta ja rajattomasti puhetta (myös videopuhelut) sekä teksti- ja multimediaviestejä??

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

@waven kirjoitti:

 Liittymä sisältää 200-1200 minuuttia/kappaletta ja rajattomasti puhetta (myös videopuhelut) sekä teksti- ja multimediaviestejä??




Menikö nyt ihan oikein? Katsoppas tänne: http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/puheliittymat/sopiva+minulle?intcmp=Mob-minulle-tutustu-pieni1


 


"


 Liittymä sisältää 200-1200 minuuttia/kappaletta TAI rajattomasti puhetta (myös videopuhelut) sekä teksti- ja multimediaviestejä" -> Juuri näin... 


 

Kiitos! hyviä etuja.

Vastaa