Sonera Sopiva soitot Pohjolassa

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 1 katselukerta

  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Terve!

Olen katsomassa tota Sonera Sopiva liittymää. Asumme just Ruotsin/Suomen rajalla.

Halusin varmistaa että Sonera Sopiva liittymään kuuluu myös se että jos joku soittaa Ruotsista, tai jos soitetaan Ruotsin lanka/matkapuhelimeen.

Kuuluuko ne siihen Sopiva pakeettiin?

Kiitos!

4 kommenttia

Heippa henk123,

Pakettiin kuuluu, eli voi soittaa Suomesta Ruotsiin suomalaiseen, tai ruotsalaiseen lanka- tai matkapuhelimeen.
Voi soittaa myös Ruotsista Suomeen. :)
Voit myös vastaanottaa puheluita ruotsalaisesta liittymästä.

Ruotsalaisen liittymän omistajalle tosin koituu omat kustannuksesta oman operaattorinsa hinnaston mukaisesti.


Eli ei muutakuin tilaamaan http://bit.ly/1r8uo50 🙂
Selvä. Kiitos vastauksesta 🙂

Hei!

Tarkoittaako tämä siis sitä, että mikäli joku soittaa minulle ruotsalaisesta numerosta Ruotsissa ollessani, niin hän joutuu maksamaan puhelusta ulkomaanpuhelun verran?


@RuotsissaAsuva kirjoitti:

Hei!
Tarkoittaako tämä siis sitä, että mikäli joku soittaa minulle ruotsalaisesta numerosta Ruotsissa ollessani, niin hän joutuu maksamaan puhelusta ulkomaanpuhelun verran?


Kyllä tarkoittaa, sillä Sonera Sopiva -matkaviestinliittymillä on aina käytössä suomalainen +358 -alkuinen puhelinnumero,

johon soitettaessa ruotsalaisesta +46 -alkuisesta lankaverkon puhelinnumerosta (liittymästä), matkaviestinverkon puhelinnumerosta (liittymästä), tai palvelunumerosta, maksaa soittaja-osapuolelle, käyttämänsä operaattorin / ulkomaanpuhelutarjoajan, voimassaolevan hinnaston mukaisen puheluhinnan, puheluille Suomeen.

Sonera Sopiva -pakettimatkaviestinliittymät toimivat itse siellä Ruotsissa kotoisassa Telian / Sweden 3G :n matkapuhelinverkoissa, joten Sonera Sopiva -pakettiliittymä-asiakkaana, Sinulle ei koidu Ruotsissa

puheluihin (koskee myös videopuheluja!) vastatessasi minkäänlaisia kuluja :)

 

Vastaa