Sonera huijaa?

  • 7 February 2017
  • 8 kommenttia
  • 1 katselukerta

Eli mulla on soneran liittymä joka on: S Plus: 200 min,200 sms.. 21Mt rajaton joka on sopimuksen mukaan soneran kanssa 14,90€ mutta ovat lähettäneet minulle laskun joka on ylisopimuksen eli 23,90€. Onko tapahtunut virhe vai ovatko/yrittävätkö huijata minua? Minulla on sopimus tallessa.


8 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei Laskuri ja tervetuloa Klaaniin!


 


Sonera Sopiva S+ eli 200 min puhe, 200 kpl viestit ja 21Mbps (tämä on nyt muutettu 20Mbits) rajaton netti on hinnaltaan 23,90€/kk.


https://kauppa.sonera.fi/yksityisille/tarjooma/puhelinliittyma.aspx?Plan=SopivaSPlus&intcmp=Mob-Sopiva-tuotesivu-SPlus


Sonera Sopiva S liittymä oli ennen 14,90€/kk, mutta sen netti ei ollut rajaton vaan max 21Mbits nopeudella 2Gt/kk ja nyt nousee 3Gt/kk.

Mutta minulla on edelleen se paperi jota tuijotan jossa lukee ett: S plus: 200 min, 200sms, 21 M rajaton kotimaassa 14,90€/kk ja soneran kaupassakin kuukausi sitten tein tämän sopimuksen ja teidän mukaan tätä minun sopimustani ei tullaan missään vaiheessa muutamaan ku kysyin että tuleeko sopimus muutumaan.. minulla on täysin tämä sopimus mitä mainitsin ja voin hyvin näyttää sen.. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Laskuri kirjoitti:

Mutta minulla on edelleen se paperi jota tuijotan jossa lukee ett: S plus: 200 min, 200sms, 21 M rajaton kotimaassa 14,90€/kk ja soneran kaupassakin kuukausi sitten tein tämän sopimuksen ja teidän mukaan tätä minun sopimustani ei tullaan missään vaiheessa muutamaan ku kysyin että tuleeko sopimus muutumaan.. minulla on täysin tämä sopimus mitä mainitsin ja voin hyvin näyttää sen.. 




Sonera Sopiva S plus liittymä on ollut jo noin vuoden verran hinnaltaan tuo 23,90€/kk. Jos Sonera Kaupassa on luvattu muuta, niin sinun kannattaa käydä siellä asia oikaisemassa tai ottaa yhteys Asiakaspalveluun : https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta


Jos olet vasta päivittänyt liittymäsi tuohon S plussaan, niin tuo oikea hinta päivittyy Omille Sivuille noin vuorokauden päästä päivityksestä eli siellä on voinut näkyä vähän aikaa alhaisempi hinta.


Itsellä on ollut yli vuoden tuo Sonera Sopiva S plus liittymä eikä sitä saanut hintaan 14,90€/kk silloinkaan vaan tuli 6€ lisää kun päivitti liittymän.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Laskuri kirjoitti:

Mutta minulla on edelleen se paperi jota tuijotan jossa lukee ett: S plus: 200 min, 200sms, 21 M rajaton kotimaassa 14,90€/kk ja soneran kaupassakin kuukausi sitten tein tämän sopimuksen ja teidän mukaan tätä minun sopimustani ei tullaan missään vaiheessa muutamaan ku kysyin että tuleeko sopimus muutumaan.. minulla on täysin tämä sopimus mitä mainitsin ja voin hyvin näyttää sen.. 




Tuosta kannattaa olla yhteydessä Soneran asiakaspalveluun, jotta asian oikea laita selviäisi. Täällä Klaanissa ei valitettavasti voida käsitellä asiakasta yksilöiviä tietoja. Valitsethan täältä itsellesi sopivamman tavan ottaa yhteyttä: https://www.sonera.fi/asiakastuki/Ota-yhteytta

Jep, kuten sanoin se oli 14,90€ mutta systeemi ei ollut syöttänyt koodia sille. Pyysivät anteeksi ja sanoivat että maksaisin nyt tuon summan ja ens kuulle ne vähentää sen 9€ laskusta. Mutta silti en ole tyytyväinen kun eivät hoitaneet työtään kunnolla.. menetin arvokasta aikaa menemällä sinne jonottamaan oikeuksiani takiaan lähes tunti.. sen minkä he lupaavat ja allekirjoittavat välillä unohtuu.. kyllä pisti suuttumaan.. saa nähä miten se edistyy..

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Laskuri kirjoitti:

Jep, kuten sanoin se oli 14,90€ mutta systeemi ei ollut syöttänyt koodia sille. Pyysivät anteeksi ja sanoivat että maksaisin nyt tuon summan ja ens kuulle ne vähentää sen 9€ laskusta. Mutta silti en ole tyytyväinen kun eivät hoitaneet työtään kunnolla.. menetin arvokasta aikaa menemällä sinne jonottamaan oikeuksiani takiaan lähes tunti.. sen minkä he lupaavat ja allekirjoittavat välillä unohtuu.. kyllä pisti suuttumaan.. saa nähä miten se edistyy..




Hienoa kuulla, että sotku kuitenkin selvisi!


 


Olen samaa mieltä kanssasi. Itse olin noin vuosi sitten samassa tilanteessa. Oli luvattu johonkin liittymään etuhinta, mutta eipä ollut aktivoitunut, sitten soiteltiin ja jonoteltiin. Olisi sitä parempaakin tekemistä kuin jonotella.


 


Kannattaa tehdä reklamaatio esim. täällä olevien ohjeiden mukaan, niin Sonera voinee tutkia, mikä meni pieleen, ettei virhe toistuisi enää kenenkään muun kohdalla: https://klaani.sonera.fi/t5/Asiakkuus-Omat-Sivut-Sonera/Miten-tehdaan-reklamaatio/td-p/99906


 

Kyllä virheitä aina sattuu. Itse säästäisin tuon reklamaation tekemisen siihen, jos luvattua 9 €:n vähennystä ei ole tehty. Asiahan on vielä siltä osin kesken.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@Laskuri kirjoitti:

...ja teidän mukaan...




 


Morjesta Laskuri ja tervetuloa Klaaniin minunkin puolestani 🙂 Hyvä, että asiasi selvisi lopulta.


 


Lainasin tekstistäsi pienen pätkän, varmistaakseni yhden asian. Tuo "teidän" pisti silmi silmään kirjoituksessasi, Klaani on vertaistukiyhteisö jossa kuka tahansa voi auttaa kysyjää ongelmissaan, oman osaamisensa puitteissa. Olet jutellut tässä keskustelussa kiisseli67:n, Purnipsin sekä PasiS:n kanssa ja he ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin. Meidät työntekijät tunnistaa Soneran logosta nimimerkin yhteydessä.


 


Keskustelussa annetut ohjeet ovat olleet täysin oikeita, niinkuin aina, meillä on täällä todella pätevää porukkaa :)


 


EDIT: kirjoitushäröt pois

Vastaa