Spotify ilmaiseksi kaupan päälle - muista irtisanoa, jos et jatka!!

  • 17 July 2015
  • 1 kommentti
  • 7 katselukertaa

Myytiinkö sinullekin liittymä, johon luvattiin 3 kuukaudeksi Spotify? Unohtiko myyjä kertoa, että palvelu pitää irtisanoa, jos sen käyttöä ei halua jatkaa maksullisena?

Itse huomasin vasta nyt, että Sonera on veloittanut 40 euroa palvelusta, jota en ole tiennyt minulla enää edes olevan. Ja hyvitykseksi lupasivat 20 euroa. Onko vastaavia kokemuksia?

T. Huijattu olo

1 kommentti

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Ole hyvä ja lue sopimusehdot... Sielä se lukee ihan suoraan präntättynä.


 


Sinulla on luvattu 3kk ilmaiseksi ja se toteutuikin. 


 


Tämän minä kopioisin omilta sivultani:


 


Voit kytkeä niihin Spotify Premiumin veloituksetta kolmeksi kuukaudeksi.	Valitse alta haluamasi liittymät. Voit halutessasi muuttaa valintoja myöhemmin.

Huom! Spotify Premium -palvelun onnistunut aktivointi tulee näkyviin viiveellä. Voit käyttää edun vain kerran. Palvelun normaali hinta 9,95 €/kk. Etu asiakkaalle 3 kk aikana 29,85 €. Ilmaisjakson jälkeen palvelu jatkuu automaattisesti voimassaolevan hinnaston mukaisella hinnalla.

Sen minusta Sonera voisi huomoida että tuohan koskee vain asiakaskohtaisesti ei liittymäkohtaisesti (voidaan siis kytkeä vain kerran 3kk ilmaisjakso). Oikeastihan minulla tuota tarjousta ei ilmeisesti ole voimassa. 


 


Kerrohan miten Spotify on aktivoitu sinulle? Yleensä se aktivoidaan omilta sivuilta ja tuola ainakin on kirjoitettu ihan selvästi.


 


Lisäksi Spotify voi irtisanoa hiukan aikaisemmin, sillä Spotify veloitus tapahtuu kauden ensimmäisenä päivänä. Eli maksettu etukäteen. Toimii samalla tavalla kuin Netflix. 


 


Mutta miten sinulla onnistuu 40€ lasku tulemaan Spotifystä? Sehän on 4kk Spotifytä, et ilmeisesti koskaan katso laskuja läpi vaan maksat mitä tulee? 

Vastaa