Spotify-tarjous

  • 11 December 2014
  • 15 kommenttia
  • 51 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Hei,

Otimme kaksi uutta Jätti-liittymää, joihin luvattiin sekä suullisesti että kirjallisesti 6 kk Spotify Premium -käyttöoikeus. Kun Spotify-tunnuksia kytkettiin netissä liittymiin, tarjous olikin tippunut kolmeksi kuukaudeksi. Miksi?

15 kommenttia

Heippa biterror ,

Spotify Premiumin 6kk veloituksetta - tarjous ehti päättyä, ja tilalle astui uusi tarjous 3 kk ajasta.

Toki kun olette liittymät tilanneet tuolloin kun 6kk jakso oli vielä voimassa, kuuluu se teille myös.
Lisäätkö asiakasnumeroksi profiiliisi asetuksista sen asiakasnumeron, joka näillä liittymillä on? Tuolla nykyisellä numerolla löytyy ainoastaan Tele Finlandin liittymä. 🙂
Kiitos, asia saatiin hoidettua kuntoon.
Meillä sama. Yritin kytkeä 5262 loppuiseen liittymään mutta ei onnistunut. Ja jostain syystä näkyy 3kk ajaksi vaikka 6 oli luvattu.

Asiakasnro tiedoissa.
Jos saatte kytkettyä itse niin käyttäjätunnus on etunimi ja sukunimen eka kirjain yhteen. Rekisteröity sähköposti on etunimi.sukunimi at icloud.com

Edit. Sähköposti korjattu oikeaan.
Nyt toimii, soitimme aspaan.
En saa peruttua spotifyn puolen vuoden tarjousta! Voitteko poistaa sen täältä?
Moro miki92!

Spotify Premiumin pääset perumaan kätsästi Omilta Sivuilta. Eli kirjaudut Sonera Tunnuksilla, valitset tuotteen, jossa Spotify on -> Lisäpalvelut -> Käytössäsi nyt -> Poista.
Niinamari kirjoitti:
Moro miki92!

Spotify Premiumin pääset perumaan kätsästi Omilta Sivuilta. Eli kirjaudut Sonera Tunnuksilla, valitset tuotteen, jossa Spotify on -> Lisäpalvelut -> Käytössäsi nyt -> Poista.



Siellä ei näy että spotify olisi käytössä mutta silti laskussa laskutetaan myös spotifystä...
miki92: Jos ei löydy, niin ota siitä Omilta Sivuilta Chat -yhteys (auki 24/7), niin hoidetaan sitä kautta 🙂
biterror kirjoitti:
Hei,

Otimme kaksi uutta Jätti-liittymää, joihin luvattiin sekä suullisesti että kirjallisesti 6 kk Spotify Premium -käyttöoikeus. Kun Spotify-tunnuksia kytkettiin netissä liittymiin, tarjous olikin tippunut kolmeksi kuukaudeksi. Miksi?



Täällä sama homma. 6kk luvattiin premiumia mutta ei ole mahdollista rekisteröidä sitä kuin 3kk tällä hetkellä.

Homma kuntoon kiitos.
Moikka pepsu16!

Löysin asiakasnumerollasi yhden liittymän. Katsoin tuon tilausvahvistuksen läpi, enkä löytänyt lankaan mainintaa Spotify Premiumista. Kerrotko vähän tarkemmin tuosta kirjallisesta lupauksesta (mitä/missä/milloin) vielä.
Tuo Spotify Premium 3kk 0€ -tarjous on alkanut 05.11. ja katsoin, että asiakkaaksi olet meille tullut 12.11.
Mutta tosiaan, tarkennatko vielä vähän, niin tutkaillaan! Kiitos 🙂
Niinamari kirjoitti:
Moikka pepsu16!

Löysin asiakasnumerollasi yhden liittymän. Katsoin tuon tilausvahvistuksen läpi, enkä löytänyt lankaan mainintaa Spotify Premiumista. Kerrotko vähän tarkemmin tuosta kirjallisesta lupauksesta (mitä/missä/milloin) vielä.
Tuo Spotify Premium 3kk 0€ -tarjous on alkanut 05.11. ja katsoin, että asiakkaaksi olet meille tullut 12.11.
Mutta tosiaan, tarkennatko vielä vähän, niin tutkaillaan! Kiitos :)



Moi Niinamari,

Tein sopimuksen Soneran myyntipisteessä 4.11.2014 (Pirkkalan Verkkokauppa). Silloin oli voimassa tarjous 19,90 €/kk + spotify premium 6kk.

Sopimuksen mukana tuli myös lehti jossa mainitaan, että "asiakasetuna tarjoamme käyttöönoton yhteydessä spotify premium -palvelun kuukausimaksun kuuden kuukauden ajan veloituksetta.

Liittymän käyttöönotto oli juuri tuo mainitsemasi 12.11 mutta sopimus on tehty 4.11.

Kiitos.
pepsu16: Oukkis! Lisäätkö itsellesi sen Spotify Premiumin sillä 3kk tarjouksella Omilta Sivuilta ja hihkaise sen jälkeen tänne! Hoidellaan asia reilaan 🙂
Niinamari kirjoitti:
pepsu16: Oukkis! Lisäätkö itsellesi sen Spotify Premiumin sillä 3kk tarjouksella Omilta Sivuilta ja hihkaise sen jälkeen tänne! Hoidellaan asia reilaan :)



Moikka,

nyt on otettu tuo 3kk käyttöön.
pepsu16: Jes, kiitos! Hoidetaan homma tästä loppuun :)

Hauskaa viikonloppua sinne!

Vastaa