Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64394
Kirjoituksia 175117

TELIA lupaa liikoja



Highlighted

TELIA lupaa liikoja

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

TELIA lupaa liikoja

1/3

Telian lupaukset on mitä sattuu.Sain juuri heinäkuussa asiakasetuna yhteys mukaan keskittäjälle -liittymän hintaan 9,90€ kuussa, joka luvattiin puhelinsoitossa Telialta. Kysyin samalla, että muuttuuko se hinta, jos irtisanon toisen Telia-liittymäni. Ei muutu, sanoi nuori mies puhelimessa. Mutta miten kävikään: kk-hinta nousi peräti 24,90 euroon eli 2,5-kertaiseksi. Puhelinmyyjillä ei ole mitään vastuuta sanomisistaan. Saan maksaa 2 vuotta turhan kallista hintaa. Viimeinen Telia minkä otin ja siksi jääkin.

0 tykkäystä
2 vastausta
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 433 kpl

2/3

Hei @ReijoKal ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Yhteys mukaan keskittäjälle edullisempi hinta perustuu juuri siihen, että sinulla on myös jokin toinen liittymä Telialle.

Luulen että tämä on ollut syynä hinnan korotukseen, jos olet irtisanonut sen toisen liittymän.

Sitä en toki tiedä, että onko myyjä ymmärtänyt väärin.

Liittymän myyntiehdoista tuon kyllä olisi voinut saada selville.

Telian sivuilla lukee seuraavaa:

Telia Yhteys mukaan -liittymääsi sisältyy aina nettiyhteys. Puheluista ja viesteistä maksat käytön mukaan. Liittymän hinta määräytyy valitun kokonaisuuden mukaan.

 

PS. Minä olen vain asiakas, Telialaiset tunnistaa nimimerkin edessä olevasta Telian logosta.

Highlighted

Moderaattori
Viestejä 233 kpl

3/3

@ReijoKal@  kirjoitti:

Telian lupaukset on mitä sattuu.Sain juuri heinäkuussa asiakasetuna yhteys mukaan keskittäjälle -liittymän hintaan 9,90€ kuussa, joka luvattiin puhelinsoitossa Telialta. Kysyin samalla, että muuttuuko se hinta, jos irtisanon toisen Telia-liittymäni. Ei muutu, sanoi nuori mies puhelimessa. Mutta miten kävikään: kk-hinta nousi peräti 24,90 euroon eli 2,5-kertaiseksi. Puhelinmyyjillä ei ole mitään vastuuta sanomisistaan. Saan maksaa 2 vuotta turhan kallista hintaa. Viimeinen Telia minkä otin ja siksi jääkin.


Hei @ReijoKal ja tervetuloa Yhteisöön minunkin puolestani!

Kertomasi mukaan on myyjällä tapahtunut myyntitilanteessa virhe, koska juuri niinkuin @kiisseli67 jo kertoikin niin etuhinta on voimassa vain toisen liittymän rinnalla. Nyt suosittelisin sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluun niin saamme tämän selvitettyä ja katsotaan miten saataisiin tapahtunut korjattua.

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.