Tabletin liittymän muuttaminen

  • 1 August 2017
  • 2 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Minulla on yllättäen tabletissa  puhelinyhteys. En ole sitä koskaan käyttänyt. Luulin laajakaistan kuukausihinnan väärin, kun se sisälsi vielä puhelimen kk-maksun. Loppuuko tabletista nettiyhteys, jos lopetan puhelinyhteyden?


 


 


EDIT: siirretty toisesta ketjusta omaksi avauksekseen ja oikeaan osioon. Muokattu myös otsikkoa vastaamaan paremmin viestin sisältöä. //TuizeKoo


2 kommenttia

Kunniamerkki +14

@kaupungista kirjoitti:

Minulla on yllättäen tabletissa  puhelinyhteys. En ole sitä koskaan käyttänyt. Luulin laajakaistan kuukausihinnan väärin, kun se sisälsi vielä puhelimen kk-maksun. Loppuuko tabletista nettiyhteys, jos lopetan puhelinyhteyden?


Kyllä sillä sim kortilla voi soittaa käsittääkseni ellei ole erikseen estetty lähteviä puheluita. Niistä toki peritään erillinen maksu joka selvinnee tutkimalla hinnastoa.

Jos suljet liittymän, joka tabletissa on toki nettiyhteys katkeaa. Wlania voi silti käyttää jos sellainen on saatavilla.


@tilasto kirjoitti:


@kaupungista kirjoitti:

Minulla on yllättäen tabletissa  puhelinyhteys. En ole sitä koskaan käyttänyt. Luulin laajakaistan kuukausihinnan väärin, kun se sisälsi vielä puhelimen kk-maksun. Loppuuko tabletista nettiyhteys, jos lopetan puhelinyhteyden?




Kyllä sillä sim kortilla voi soittaa käsittääkseni ellei ole erikseen estetty lähteviä puheluita. Niistä toki peritään erillinen maksu joka selvinnee tutkimalla hinnastoa.


Jos suljet liittymän, joka tabletissa on toki nettiyhteys katkeaa. Wlania voi silti käyttää jos sellainen on saatavilla.




Hei,
hyvä kysymys @kaupungista ja vastaus @tilasto! Kommentoin tähän vielä sen verran, että pääsääntöisesti tabletteihin on myyty mobiilia nettiliittymää ilman puheominaisuutta, kaikissa tableteissa kun ei ole edes puhelinominaisuutta. Joissakin tableteissa on ainakin jossain vaiheessa ollut myös puhelin ja siksipä niissä saattaakin olla ns. normaali liittymä kaikilla herkuilla.

Voisit olla yhteydessä meidän asikaspalveluun ja tarkistaa minkälainen liittymä sinulla siellä on olemassa ja olisiko matkan varrella meille tullut joku sopivampi ratkaisu tuohon käyttöön! Tässä vielä linkki asiakaspalvelun yhteystietoihin.

Vastaa