Tekstiviestit ei tule perille

  • 28 August 2015
  • 3 kommenttia
  • 5 katselukertaa

  onko soneran verkossa edelleen jotain ongelmaa kun eilen  19.53 lähettämäni viesti tuli kuulemma vasta äsken  perille tätä on tapahtunu lähiaikoina  enemmänkin  


3 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Tulisi ensimmäisenä mieleen, että vastaanottaja ei ole käynnistänyt puhelinta uudelleen viankorjauksen jälkeen. Tällä hetkellä on toki alueellista vikaa verkossa Keski-Suomessa ja Pohjanmaan suunnalla, mutta tuo vika koskee vain 4G verkkoa.



Soneran vika ja häiriötiedotteet

@NikoNo Sanoitko siis , että kun teidän palveluissa on ongelma ja se korjataan, Niin kaikkien vaikutusalueella pitäisi olla tietoisia teidän korjauksista ja sammuttaa laitteensa korjauksen vuoksi. Toivottavasti ymmärsin vastauksesi väärin, koska tuo olisi jo naurettavaa. Kiinnitin huomioni tähän viestiin koska itselläni ei esim LinkedIn aktivointi smst tule läpi jostakin syystä nyt operaattorivaihdoksen jälkeen.


@tstorhan kirjoitti:

@NikoNo Sanoitko siis , että kun teidän palveluissa on ongelma ja se korjataan, Niin kaikkien vaikutusalueella pitäisi olla tietoisia teidän korjauksista ja sammuttaa laitteensa korjauksen vuoksi. Toivottavasti ymmärsin vastauksesi väärin, koska tuo olisi jo naurettavaa. Kiinnitin huomioni tähän viestiin koska itselläni ei esim LinkedIn aktivointi smst tule läpi jostakin syystä nyt operaattorivaihdoksen jälkeen.


Minä en kyllä tuollaista käsitystä Nikon viestistä saanut. 🙂 Joskus viat ovat sen laatuisia, että korjauksen näkyminen puhelimella voi vaatia laitteen uudelleenkäynnistyksen. Näistä tiedottaminen on tietysti meidän vastuulla ja yritämmekin saada aina näitä asioita kuuluviin niille, joita ongelma koskee. Kehityksen alla on, että pystyttäisiin lähettämään alueellisia viestejä asiakkaille, joita ongelma koskee. Silti on vaikea tietää, missä asiakkaat menee, koska matkapuhelimet on aina mukana. Laitteiden uudelleenkäynnistys ongelmia kohdatessa on monelle peruskauraa, mutta aika monesti juuri se on se, mikä ongelman korjaa. Näistä sitten pyritään tiedottamaan asiakkaita parhaimpamme mukaan.

Vastaa