Tekstiviestit lentää tublana

  • 13 August 2015
  • 8 kommenttia
  • 24 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia

Kuluuko mahdollisesti tekstarit nopeammin liittymäpaketista,  kun ne viestit lentää vastaanottajalle tublana?

Netti ollut tosi hidas tänään. Enkä ole ainut kellä netti pätkii. 


8 kommenttia

Joskushan tuo on vastaanottajan ongelma eli vastaajanotta saa saman viestin useamman kerran, vaikka vain yksi lähetetty. Silloin ei ainakaan lähettäjän paketista mene ylimääräisiä. Saako muutkin vastaanottajat aina kaksi viestiä ? Eikö omaliittymästä nää viestien kulutuksen?

Hemmetti, kun joutuu tällä minillä kirjoittaa tänne, kun netti tökkii niin rajusti. Kuulemma tällä alueella monella netti pätkii. Siis kaapelinetti. 

 

No niin, nyt tarkistin tekstarit omalla sivulla ja 2 viestiä on lähetetty samaan aikaan. Tarkistin vielä kännykästä ja vain 1 viesti on lähetetty siihen aikaan.

Eli ei ole vastaanottajan vika!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Olisiko kyseessä pitkä tekstiviesti eli kun on yli 160 merkkiä, niin viestejä menee kaksi yhden sijaan? Puhelimessa näyttää vain yhtä viestiä...

Ei noi kuitenkaan pitäisi tulla vastaanottajalle tuplana, kuten tässä ilmeisesti tuli.

Ei kun kyse on samasta viestistä. Minä lähetin vain 2 sanaa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei! Lähetitkö ihan normaalin tekstiviestin, ei siis käytössä esim. Go sms pro - sovellusta? Joskus on ollut noita tuplaus ongelmia tuon sovelluksen käyttäjillä. Jos puhelin näyttää, että olet lähettänyt vain yhden viestin ja omien sivujen mukaan kaksi niin silloin kannattaa varmaan tarkistaa asia vaikka omien sivujen chatin kautta. Ainakin se ettei ole veloitettu tuplasti. :smileywink:

Mitä hittoa! Ihan normaalit Sonera tekstarit, sillä onhan mulla varaa lähettää, kun tekstaria saan lähettää 1200 kpl/kk Minä en tarvitse mitään typeriä sovelluksia, kun normaalisti voi lähettää.

Vastaa