Telefinlandin numeron liittäminen Sonera yhdessä-liittymään ei onnistu

  • 19 December 2015
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Yritän liittää Yhdessä-liittymään perheessäni olevia TeleFinlandin liittymiä. Sivusto antaa seuraavanlaisen viestin: Liittymänumero on Tele Finlandin, joten valitse kohta "Käytän nykyistä Tele Finlandin numeroa".

 

Kyseisellä asiointisivulla ei ole kyseistä optiota - mikä neuvoksi?

 

Numeronsiirtolomakekaan ei aukea - tulee hups sivu on hukassa 404.


3 kommenttia

Moikka  ja tervetuloa Klaaniin!


 


Saitko tuon tilauksen tehtyä?
Onko sulla ennalta jo olemassa esimerkiksi Soneran liittymä?


Valitsitko tilausta aloittaessa "Olen uusi Asiakas", "Olen Soneran asiakas" vai "olen "Tele Finlandin asiakas"?

Olen itse Soneran asiakas, joten valitsin "Olen Soneran asiakas". Olisin sitten liittänyt perheen muut liittymät jotka ovat sekä Telefinlandia että Saunalahtea. Mutta niiden liittymien lisääminen ei onnistu.

 

Äsken yritettiin vaimon kanssa yhdessä pankkitunnistautumisen kautta hänen nimissään (Hänellä ja tyttärellä Telefinlandin liittymät). Nyt omani ja äitini Soneran liittymien liittäminen ei onnistu yhdessä pakettiin. Miten tämä voi olla näin hankalaa?

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Olisikohan tässä nyt sellainen tilanne, että nuo liittymät on eri henkilöiden nimellä. Silloin tuo yhdistely ei ihan noin helposti onnistu, vaan liittymät pitää ensin olla saman henkilön nimellä. Voidaan tarkistella asiaa, mikäli laitat viestiä meidän asiakaspalveluun vaikkapa Facebookin kautta tai soitat myyntipalveluun 0800 133133.

Vastaa