Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Pennonen
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia DOT ja vähäinen käyttö?

"Telia Dot on suunniteltu säännölliseen käyttöön. Mikäli käyttö ei ole säännöllistä, veloitamme liittymän säilyttämisestä 5 € kuukaudessa. Käyttö katsotaan säännölliseksi, jos omistamiesi Telia Dot -liittymien yhteenlaskettu käyttö on vähintään 15 € kolmelta kuukaudelta."

 

Kuinka laskutus menee, jos liittymän käyttö on 3kk aikana yhteensä vaikkapa 14.00€?

Tuleeko laskun 14.00€ lisäksi vielä 3 x 5€/kk maksu?

Kuinka 3kk jaksoa tarkastellaan, katsotaanko joka kuun jälkeen 3kk taaksepäin vai nollataanko laskuri jokaisen 3kk jakson jälkeen ja alkaa uusi 3kk jakso?

1 vastaus
HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 87 custom-general.kudos
  • 312 custom-general.replies
  • 18 custom-general.solutions


@Pennonen  kirjoitti:

"Telia Dot on suunniteltu säännölliseen käyttöön. Mikäli käyttö ei ole säännöllistä, veloitamme liittymän säilyttämisestä 5 € kuukaudessa. Käyttö katsotaan säännölliseksi, jos omistamiesi Telia Dot -liittymien yhteenlaskettu käyttö on vähintään 15 € kolmelta kuukaudelta."

 

Kuinka laskutus menee, jos liittymän käyttö on 3kk aikana yhteensä vaikkapa 14.00€?

Tuleeko laskun 14.00€ lisäksi vielä 3 x 5€/kk maksu?

Kuinka 3kk jaksoa tarkastellaan, katsotaanko joka kuun jälkeen 3kk taaksepäin vai nollataanko laskuri jokaisen 3kk jakson jälkeen ja alkaa uusi 3kk jakso?


Kyseessä ei ole 5€ sakkomaksu, vaan minimikäytölle asetettu raja. Eli jos minimikäyttö ei toteudu, on meillä oikeus veloittaa erotus. Minimikäyttöä seurataan 3 kk jaksoissa. Emme siis joka kuukausi seuraa käyttöä 3 kk taaksepäin vaan 3 kk välein tarkastetaan, onko käyttö ollut säännöllistä. Jos ei ole ollut, veloitamme takautuvasti erotuksen. Antamassasi esimerkissä se siis tarkottaisi 1€ lisäveloitusta, jonka jälkeen alkaisi uusi 3 kk seuranta.

| Telia Yhteisön moderaattori |