Telia Dotin hinnoittelu

  • 25 October 2018
  • 77 kommenttia
  • 777 katselukertaa

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Hei

 

Telia Dotin esittelysivuilla on virheellinen esimerkki. Telia Dot / Hinnoittelu :

 

Laskin itse, mitä 5 min 0,25 Gt 1 viesti tulisi maksamaan ja päädyin summaan 0,93 €. Kaavion piirtäjältä on mitä ilmeisemmin unohtunut, että liittymässä on 0,20 € vuorokausikohtainen aloitusmaksu.

 

Telia Dot -palvelun käyttöehdot

 


  • Jos liittymässä on vuorokauden aikana puhelu-, tekstiviesti- tai netin käyttöä, minkä tahansa liikennelajin ensimmäinen käyttö aktivoi vuorokausikohtaisen aloitusmaksun 0,2 €.
  • Vuorokausikohtainen normaalikäyttöön perustuva veloitus muodostuu edellä mainitusta aloitusmaksusta sekä käytön mukaan puheluista, tekstiviesteistä ja netin käytöstä.

 

Ohessa vielä oma laskelmani välisummineen:

 

 hintasumma
aloitusmaksu0,20000,2000
puhelut tⓂs 0,2000
00:00:00 – 00:02:000,20000,4000
00:02:00 – 00:04:300,20000,6000
00:04:30 – 00:05:000,02500,6250
tiedonsiirto Gt 0,6250
0,000 – 0,0190,07500,7000
0,019 – 0,2190,20000,9000
0,219 – 0,2500,01560,9156
tekstiviesti kpl 0,9156
10,01000,9256

 

Oheinen laskelma on laadittu siten, että puheluiden kestoja ja tiedonsiirtoa ei ole pyöristetty mitenkään ylöspäin.

 

Käyttöehdoista ei ilmene, lasketaanko Telia Dotin normaaleiden puheluiden hinnat sekunneissa, minuuteissa, senteissä, sentin sadasosissa, minuutin sadasosissa tai jollakin muulla tavoin. On siis mahdollista, että esimerkin mukainen käyttö saattaa maksaa enemmänkin kuin 0,93 €.


77 kommenttia


@MiiaMo@  kirjoitti:

Kiitos palautteestasi @kallotin :) 

 

Itseasiassa Dotin hinnoittelu on palvelun rakastetuin ominaisuus meidän asiakastyytyväisyyskyselyiden perusteella, joten hinnoittelu ei ole ihan hetkeen menossa minnekkään. Olemme kyllä saaneet paljon palautetta hinnoittelun ymmärrettävyydestä ja teemme jatkuvasti kokeiluita siitä, miten saisimme kommunikoitua sitä selkeämmin. Suomen markkina on tottunut kiinteisiin paketteihin, joten uuden oppimisessa luonnollisesti saattaa kulua hetki. Liittymätyyppinä Dot on semmoinen, ettei se varmastikaan kaikille sovi, joten onneksi Telialta saa aivan perinteisiäkin liittymiä.

 

Itseasiassa Dotissa voi kyllä tulla nolla päiviä, liitteenä kuva minun tammikuun laskustani. Liittymä on ykkösliittymäni puhelimessa, joka kulkee mukanani joka paikkaan. Tammikuussa minulla on 3 nollan euron päivää, vaikka mobiilidata on aina päällä puhelimessani. Puhelin on ollut kytkettynä (näköjään hyvälaatuiseen) wifiin, niin kustannuksia ei ole tullut. Koko kuun lasku on ollut 14,67 €.

 

Mainitsemasi lisäykset palveluun ovat meillä kehityslistalla, mutta aikataulua ei ole vielä tiedossa koska olisivat tulossa.

 


Mitä kuuluu kohtaan muut 16.83€?

Kunniamerkki +4

MInulla on DOT liittymä vapaa-ajanasuntomme nettiliittymänä, eli Huawei B5XXX reitittimessä. Kun olemme paikalla (5-25 päivää /kk) niin silloin luonnollisesti käytämme dataa.

Osaatko sanoa käyttääkö reititin itsessään dataa johonkin vain ollessa päällä, vai pitääkö minun ottaa siitä aina virrat pois kun emme ole paikalla?

Käyttäjätaso 7

@Digi_uuno@  kirjoitti:

MInulla on DOT liittymä vapaa-ajanasuntomme nettiliittymänä, eli Huawei B5XXX reitittimessä. Kun olemme paikalla (5-25 päivää /kk) niin silloin luonnollisesti käytämme dataa.

Osaatko sanoa käyttääkö reititin itsessään dataa johonkin vain ollessa päällä, vai pitääkö minun ottaa siitä aina virrat pois kun emme ole paikalla?


Kyllä se Huawei aika-ajoin kurkkii verkkoa ja käyttää vähäisen määrän dataa päällä ollessaan , mutta sitä en tiedä minkä verran siitä laskua syntyy , kun itsellä ei ole DOT:ia.

 

No jos sinulla ei ole mitään sovellusta tai muuta laitetta , joka vaatii modeemin päällä pitämistä , niin parasta on vain kääntää siitä virrat pois , kun et ole paikalla.


@Baron@  kirjoitti:

@MiiaMo@  kirjoitti:

Kiitos palautteestasi @kallotin :) 

 

Itseasiassa Dotin hinnoittelu on palvelun rakastetuin ominaisuus meidän asiakastyytyväisyyskyselyiden perusteella, joten hinnoittelu ei ole ihan hetkeen menossa minnekkään. Olemme kyllä saaneet paljon palautetta hinnoittelun ymmärrettävyydestä ja teemme jatkuvasti kokeiluita siitä, miten saisimme kommunikoitua sitä selkeämmin. Suomen markkina on tottunut kiinteisiin paketteihin, joten uuden oppimisessa luonnollisesti saattaa kulua hetki. Liittymätyyppinä Dot on semmoinen, ettei se varmastikaan kaikille sovi, joten onneksi Telialta saa aivan perinteisiäkin liittymiä.

 

Itseasiassa Dotissa voi kyllä tulla nolla päiviä, liitteenä kuva minun tammikuun laskustani. Liittymä on ykkösliittymäni puhelimessa, joka kulkee mukanani joka paikkaan. Tammikuussa minulla on 3 nollan euron päivää, vaikka mobiilidata on aina päällä puhelimessani. Puhelin on ollut kytkettynä (näköjään hyvälaatuiseen) wifiin, niin kustannuksia ei ole tullut. Koko kuun lasku on ollut 14,67 €.

 

Mainitsemasi lisäykset palveluun ovat meillä kehityslistalla, mutta aikataulua ei ole vielä tiedossa koska olisivat tulossa.

 


Mitä kuuluu kohtaan muut 16.83€?


Kohtaan muut kuuluu kaikki lisämaksulliset palvelut, kuten palvelunumeroihin soitot ja viestit, bussiliput, roaming jne.

Käyttäjätaso 7

@MiiaMo@  kirjoitti:

Itseasiassa Dotin hinnoittelu on palvelun rakastetuin ominaisuus meidän asiakastyytyväisyyskyselyiden perusteella, joten hinnoittelu ei ole ihan hetkeen menossa minnekkään. Olemme kyllä saaneet paljon palautetta hinnoittelun ymmärrettävyydestä ja teemme jatkuvasti kokeiluita siitä, miten saisimme kommunikoitua sitä selkeämmin. Suomen markkina on tottunut kiinteisiin paketteihin, joten uuden oppimisessa luonnollisesti saattaa kulua hetki. Liittymätyyppinä Dot on semmoinen, ettei se varmastikaan kaikille sovi, joten onneksi Telialta saa aivan perinteisiäkin liittymiä.


DOT:n laskutus on aivan p*****stä. Ei nykyaikana enää laskuja kortilla makseta , kun kaikki muu on jo e-laskuna  suoraan pankkiin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Reititin voi tahdistaa kellon ja tarkastaa ohjelmistopäivitysten saatavuuden. Noista ei nyt paljoa tule, ehkä sentti–pari kuukaudessa.

 

Merkittävää on kuitenkin Dot-liittymän aloitusmaksu 0,20 € / vuorokausi. Jos yhteys on jätetty auki, aloitusmaksu tulee joka päivältä. Päälle jätetty reititin höylää luottokorttia 6,09 €/kk.

 

Kuten @kustaa1967 jo mainitsi, mikäli reitittimen takana ei ole mitään jatkuvaa yhteyttä tarvitsevaa, kuten lämmityksen ohjauksia tai valvontakameroita, reititin kannattaa sammuttaa silloin, kun sitä ei käytetä.

 

Joissakin reitittimissä on mahdollista myös säätää yhteys menemään poikki, jos liikennettä ei ole. Tätäkin asetusta voi kokeilla, niin ei tarvitse stressata muistiko sammuttaa reitittimen vai ei.

 

Tosin, jos mökille unohtuu vaikka tabletti virrat päällä, ei reitittimen asetuksilla ole mitään väliä, koska tabletti kyllä tahdistaa kelloa ja selvittää paikannussatelliittien tulevia kiertoratoja niin, että yhteys ainakin kerran päivässä aukeaa.

Kunniamerkki +4

@kustaa1967@  kirjoitti:

@Digi_uuno@  kirjoitti:

MInulla on DOT liittymä vapaa-ajanasuntomme nettiliittymänä, eli Huawei B5XXX reitittimessä. Kun olemme paikalla (5-25 päivää /kk) niin silloin luonnollisesti käytämme dataa.

Osaatko sanoa käyttääkö reititin itsessään dataa johonkin vain ollessa päällä, vai pitääkö minun ottaa siitä aina virrat pois kun emme ole paikalla?


Kyllä se Huawei aika-ajoin kurkkii verkkoa ja käyttää vähäisen määrän dataa päällä ollessaan , mutta sitä en tiedä minkä verran siitä laskua syntyy , kun itsellä ei ole DOT:ia.

 

No jos sinulla ei ole mitään sovellusta tai muuta laitetta , joka vaatii modeemin päällä pitämistä , niin parasta on vain kääntää siitä virrat pois , kun et ole paikalla.


Vastauksena omaan kysymykseeni: Kyllä, modeemi käyttää joka päivä dataa. Koronakaranteeni Uudellemaale lähtiessäni unohdin modeemin päälle ja nyt näen laskutustiedoista että se hakkaa jokusta kymmentä senttiä päivässä. Eihän tässä suurista summista ole kyse, mutta periaatteessa (oma tyhmyys) harmittaa.

 

Pystynkö mitenkään hallitsemaan modeemiani etänä ja kytkemään sen pois päältä?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Digi_uuno@  kirjoitti:

Vastauksena omaan kysymykseeni: Kyllä, modeemi käyttää joka päivä dataa.


Modeemin ei edes tarvitse käyttää dataa, vaan pelkkä yhteyden aukiolo kerryttää Dot-liittymään vuorokausikohtaisia aloitusmaksuja 6,09 €/kk.

 


@Digi_uuno@  kirjoitti:

Pystynkö mitenkään hallitsemaan modeemiani etänä ja kytkemään sen pois päältä?


Tämä onnistuu ainoastaan silloin, jos sinulla on jo etukäteen rakennettu vpn-yhteys mökiltä kotiin tai muuhun sopivaan paikkaan. Mökille tarvitaan myös erillinen vpn-reititin tai modeemi pitää vaihtaa sellaiseen, jossa vpn ominaisuus on sisäänrakennettu.

 

Eli tässä tilanteessa vastaus on ilmeisesti ei.

 

Mikäli mökillä mikään muu laite, kuten lämmitys, jääkaappi tai pakastin, ei tarvitse sähköä ja sähkömittari on etähallittava, voit kysyä sähköntoimittajaltasi jakelun keskeytystä. Tämä voi toki maksaa niin paljon, että 6,09 €/kk seuraavaan mökkireissuun saakka tulee halvemmaksi.

 

Voit myös pyytää Telialta sim-kortin vaihdon liittymään, jolloin mökillä oleva vanha sim-kortti lakkaa toimimasta. En löytänyt Dot-liittymän sim-kortin vaihdolle hintaa.

 

Jos menet Telia Dot-sivulle, alareunasta löytyy "Puhelin kadonnut?"-painike, josta liittymän pääsee sulkemaan tilapäisesti.

 

Telialla olisi kyllä kehittämisen paikka Dot-liittymän estopalveluissa.

 

Mikäli @Digi_uunolla olisi Yhteys-liittymä, hän olisi voinut kytkeä dataliikenteen eston Omilta Sivuilta. Mutta Dot-liittymiä ei voi hallita Omilla Sivuilla :smileysad:

 

Toinen iso puute Dot-liittymissä on roaming-esto, dataroaming-esto sekä dataroaming-esto EU&ETA-alueen ulkopuolella.

Kunniamerkki +4

@irritus@  kirjoitti:

@Digi_uuno@  kirjoitti:

Vastauksena omaan kysymykseeni: Kyllä, modeemi käyttää joka päivä dataa.


Modeemin ei edes tarvitse käyttää dataa, vaan pelkkä yhteyden aukiolo kerryttää Dot-liittymään vuorokausikohtaisia aloitusmaksuja 6,09 €/kk.

 


@Digi_uuno@  kirjoitti:

Pystynkö mitenkään hallitsemaan modeemiani etänä ja kytkemään sen pois päältä?


Tämä onnistuu ainoastaan silloin, jos sinulla on jo etukäteen rakennettu vpn-yhteys mökiltä kotiin tai muuhun sopivaan paikkaan. Mökille tarvitaan myös erillinen vpn-reititin tai modeemi pitää vaihtaa sellaiseen, jossa vpn ominaisuus on sisäänrakennettu.

 

Eli tässä tilanteessa vastaus on ilmeisesti ei.

 

Mikäli mökillä mikään muu laite, kuten lämmitys, jääkaappi tai pakastin, ei tarvitse sähköä ja sähkömittari on etähallittava, voit kysyä sähköntoimittajaltasi jakelun keskeytystä. Tämä voi toki maksaa niin paljon, että 6,09 €/kk seuraavaan mökkireissuun saakka tulee halvemmaksi.

 

Voit myös pyytää Telialta sim-kortin vaihdon liittymään, jolloin mökillä oleva vanha sim-kortti lakkaa toimimasta. En löytänyt Dot-liittymän sim-kortin vaihdolle hintaa.

 

Jos menet Telia Dot-sivulle, alareunasta löytyy "Puhelin kadonnut?"-painike, josta liittymän pääsee sulkemaan tilapäisesti.

 

Telialla olisi kyllä kehittämisen paikka Dot-liittymän estopalveluissa.

 

Mikäli @Digi_uunolla olisi Yhteys-liittymä, hän olisi voinut kytkeä dataliikenteen eston Omilta Sivuilta. Mutta Dot-liittymiä ei voi hallita Omilla Sivuilla :smileysad:

 

Toinen iso puute Dot-liittymissä on roaming-esto, dataroaming-esto sekä dataroaming-esto EU&ETA-alueen ulkopuolella.


Kiitos kattavasta vastauksesta. Mikäli Uudenmaan sulku ei kestä loputtomiin, maksu lienee pienin paha;-)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Ketjun aloitusviestissäni viittaamani harhaanjohtava ja virheellinen kaavio on vihdoin ja viimein poistettu Telian sivustolta.

 

Kiitokset Telialle tästä, vaikkakin olisin toivonut asiaan hieman ripeämpää korjausta kuin 1,5 vuotta.

Hei, minulle Telia Dot taitaa olla paras liittymä. Mulla on muutamia varapuhelimia käytössä, elikkä jos nekin siirtäisin dotiin, niin yhteishinta kaikille tulisi halvaksi, eli varaliittymät saisi melki 0e jos niitä ei käyttäisi paljoa, ja silti ne olisi vain valmiina ottamaan puhelut vastaan tai pienessä käytössä. Tää kävisi mulle ja millään muulla liittymällä yhteishinta ei saisi halvempaa. Ja eikö kaikilla melki olisi hyvä olla varanrotkin käytössä ja juuri tähän Dot sopii kuin nakutettu, hyvä kiitosta Dot hyvä hyvä :) 

@TelliLasu Kiitos kommentistasi, kiva kuulla näitä kokemuksia. Itse liputan myös varanumeron tai kotipuhelimen suuntaan. Jos joskus vaikka oma puhelin hukkuu niin saapahan soitettua kotoa.

Kunniamerkki +4

Mistä löytyisi kellokytkin joka automaattisesti katkaisee virran esim 8/12 h päästä? Olen löytänyt jokusen kahvinkeittimeen sopivan, jossa virran katkaisun pystyy säätämään 0-120min, mutta meidän tarkoitukseen tämä ei toimi.

Vaihdoin Telian liittymän kilpailijan prepaidiin ja netin nopeus ~10-kertaistui +/- 1 Mb => +/- 10Mb ja nyt pystyy katsomaan esim. Yle Areenaa. Samalla päälle jäänyt liittymä maksaa 0,2 eur sijaan 1,0 eur/pv.

 

Liittymätyypin olen miettinyt tarkaan, ja tämä on minulle kokonaisvaltaisesti paras!

 

Nyt tarvitsen neuvoja laitteesta joka katkaisee virran:

 

1. automaattisesti esim 8/12 h kuluttua tai

2. esim joka yö klo 01:00, (mutta ei käynnistä seuraavana aamuna automaattisesti).

 

Täältä olen aina saanut hyviä neuvoja, varmasti tälläkin kertaa!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Digi_uuno@  kirjoitti:

2. esim joka yö klo 01:00, (mutta ei käynnistä seuraavana aamuna automaattisesti).


Useimmat elektroniset kellokytkimet toteutettavat tämän. Joskaan niistä ei pysty näkemään päällepäin, ovatko päälle- ja pois-komennot toisistaan erilliset. Kellokytkimen käyttöohje tulisi lukea huolellisesti tai pyytää myyjää näyttämään, onnistuuko tällainen ohjelmointi.

 

Itselläni on näin toimiva Bilteman digitaalinen viikkokellokytkin. Valitettavasti juuri tuo malli ei ole enää myynnissä, joten en tiedä, ovatko myös uudet mallit vapaasti ohjelmoitavissa. 35-0107 näyttää olevan samat nappulat kuin vanhassa kellokytkimessäni, joten etsimisen voisi ehkä aloittaa siitä.

 

Useimmat mekaaniset kellokytkimet eivät sovellut tähän käyttöön, sillä niissä on kiinteät edestakaisin liikuteltavat vivut tai painonapit. Näissä jokaiselle ajanjaksolle on pakko valita joko on tai off.

 

Parikymmentä vuotta sitten minulla oli sellainen mekaaninen kellokytkin, jossa ei ollut kiinteitä vipuja, vaan irtonaiset kehälle sijoitettavat väkäset. Väkäset olivat täysin irtonaisia osia ja tarvittaessa olisin voinut poistaa kaikki on-väkäset ja jättää vain yhden off-väkäsen haluaamaani kohtaan kehälle. Tällainen kellokytkin soveltuisi tähän käyttötarkoitukseen, mutta en ole enää vuosiin nähnyt vastaavia missään kaupassa.

 

 

Vuorokausiveloitetuissa liittymissä tulee lisäksi ottaa huomioon, että vuorokausihinta veloitetaan kalenterivuorokaudelta. Mikäli siis laitat reitittimen päälle vaikka kello 19:00 ja sammutat 01:00, näistä kuudesta tunnista veloitetaan kahden vuorokauden hinta.

 

Kellokytkin tulisikin ohjelmoida katkaisemaan reitittimen virrat jo 23:55.

Kunniamerkki +4

Jälleen kerran loistava vastaus! Suurkiitos

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Nostetaanpa tämä vanha ehdotus ylös:

 


@lasselusse@  kirjoitti:

välittömänä palautteena voisi tehdä seuraavat:

- poistaa dot-sovellus vaatimus

- poistaa google play tai apple store kytkös


Google vahtii nykyään entistä tarkemmin sovelluksiin liittyvien palveluiden veloittamista heidän oman Google Play:nsä kautta. Mielestäni tämä aiheuttaa riskin hinnankorotuksista, mikäli Telia ei poista Dot-liittymän hallinnan sitomista sovellukseen.

 

Telian kannattaisi varmistaa selustansa liittämällä Dot-liittymien hallinta joko Omille Sivuille tai avaamalla Dot-liittymille ikioma hallintasivustonsa, aivan kuten Prepaid-liittymilläkin on.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

@irritus@  kirjoitti:

Nostetaanpa tämä vanha ehdotus ylös:


 



@lasselusse@  kirjoitti:

välittömänä palautteena voisi tehdä seuraavat:


- poistaa dot-sovellus vaatimus


- poistaa google play tai apple store kytkös




Google vahtii nykyään entistä tarkemmin sovelluksiin liittyvien palveluiden veloittamista heidän oman Google Play:nsä kautta. Mielestäni tämä aiheuttaa riskin hinnankorotuksista, mikäli Telia ei poista Dot-liittymän hallinnan sitomista sovellukseen.


 


Telian kannattaisi varmistaa selustansa liittämällä Dot-liittymien hallinta joko Omille Sivuille tai avaamalla Dot-liittymille ikioma hallintasivustonsa, aivan kuten Prepaid-liittymilläkin on.




Vein ehdotuksesi liittymän hallintaan liittyen eteenpäin, mutta ainakaan lähiaikoina tähän ei ole luvassa muutoksia. Asiakaspalautteiden perusteella sovelluksesta ollaan tykätty helppona kanavana hoitaa liittymäasioita.


 


Tähän Google Playn maksuihin liittyen vielä sen verran, että se ei tuo painetta liittymän hinnankorotuksille. Tässä on esimerkkejä tuotteista, joita Google Playn laskutus sovelluksen sisällä ei toistaiseksi tue:
Sähköisten laskujen maksut, kuten luottokorttilaskut, sähkö- tai vesilaskut ja tietoliikennelaskut

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

@JoonasLam@  kirjoitti:


Vein ehdotuksesi liittymän hallintaan liittyen eteenpäin, mutta ainakaan lähiaikoina tähän ei ole luvassa muutoksia. Asiakaspalautteiden perusteella sovelluksesta ollaan tykätty helppona kanavana hoitaa liittymäasioita.

 

Tähän Google Playn maksuihin liittyen vielä sen verran, että se ei tuo painetta liittymän hinnankorotuksille. Tässä on esimerkkejä tuotteista, joita Google Playn laskutus sovelluksen sisällä ei toistaiseksi tue:
Sähköisten laskujen maksut, kuten luottokorttilaskut, sähkö- tai vesilaskut ja tietoliikennelaskut


tuo google account tai apple id kytkös pitäisi tehdä vapaaehtoiseksi. nythän telia pönkittää kahden suuryrityksen valtaa joita on kritisoitu monopoleiksi. sekä apple app store ja google play ottaa 30% palkkioista sisäisistä ostoista.

lisäksi vielä apple ja google ovat kolmannen osapuolen toimijoita joissa telialla ei ole kontrollia ja eikä ne toimi e.u. tai suomen toimivallan alla.

"Telia Dot on suunniteltu säännölliseen käyttöön. Mikäli käyttö ei ole säännöllistä, veloitamme liittymän säilyttämisestä 5 € kuukaudessa. Käyttö katsotaan säännölliseksi, jos omistamiesi Telia Dot -liittymien yhteenlaskettu käyttö on vähintään 15 € kolmelta kuukaudelta."

 

Kuinka laskutus menee, jos liittymän käyttö on 3kk aikana yhteensä vaikkapa 14.00€?

Tuleeko laskun 14.00€ lisäksi vielä 3 x 5€/kk maksu?

Kuinka 3kk jaksoa tarkastellaan, katsotaanko joka kuun jälkeen 3kk taaksepäin vai nollataanko laskuri jokaisen 3kk jakson jälkeen ja alkaa uusi 3kk jakso?

 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@Pennonen@  kirjoitti:

"Telia Dot on suunniteltu säännölliseen käyttöön. Mikäli käyttö ei ole säännöllistä, veloitamme liittymän säilyttämisestä 5 € kuukaudessa. Käyttö katsotaan säännölliseksi, jos omistamiesi Telia Dot -liittymien yhteenlaskettu käyttö on vähintään 15 € kolmelta kuukaudelta."


 


Kuinka laskutus menee, jos liittymän käyttö on 3kk aikana yhteensä vaikkapa 14.00€?


Tuleeko laskun 14.00€ lisäksi vielä 3 x 5€/kk maksu?


Kuinka 3kk jaksoa tarkastellaan, katsotaanko joka kuun jälkeen 3kk taaksepäin vai nollataanko laskuri jokaisen 3kk jakson jälkeen ja alkaa uusi 3kk jakso?


 




Vastailinkin sinulle tähän aiheeseen tänne ketjuun. Eli kyseessä on minimikäytölle asetettu raja. Jos minimikäyttö ei toteudu, on meillä oikeus veloittaa erotus. Tarkastamme 3 kk välein onko käyttö ollut säännöllistä, tätä ei siis tehdä joka kuukausi. Jos käyttö ei ole ollut säännöllistä, veloitamme erotuksen takautuvasti. Esimerkikssäsi se tarkoittaa 1€ lisäveloitusta ja sen jälkeen alkaa uusi 3kk seurantajakso.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Telian sivustolla on virhe Telia Dot hinnoittelu kohdassa. Tulee teksti sivua ei löytynyt. Tosin hinnasto kohta kyllä toimii 😉>

 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@kiisseli67@  kirjoitti:

Telian sivustolla on virhe Telia Dot hinnoittelu kohdassa. Tulee teksti sivua ei löytynyt. Tosin hinnasto kohta kyllä toimii 😉>




Kyseinen sivu on vanha "Usein kysytyt kysymykset" -sivusto. Muistatko vielä, mitä kautta päädyit tälle sivulle? Teemme korjauksen tuohon, että vanhalta sivulta tulee nyt automaattiohjaus oikealle sivulle.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@SaJoonas@  kirjoitti:

@kiisseli67@  kirjoitti:

Telian sivustolla on virhe Telia Dot hinnoittelu kohdassa. Tulee teksti sivua ei löytynyt. Tosin hinnasto kohta kyllä toimii 😉>


Kyseinen sivu on vanha "Usein kysytyt kysymykset" -sivusto. Muistatko vielä, mitä kautta päädyit tälle sivulle? Teemme korjauksen tuohon, että vanhalta sivulta tulee nyt automaattiohjaus oikealle sivulle.


Kirjoitin hauksi Telia Dot 5G laskutus ja sitten katsoin usein kysytyt kysymykset 😉>

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Telia Dot 5G laskutus hakusanalla sivulta neljä löytyy todellakin sekä oikea että väärä linkki Dotin usein kysyttyihin kysymyksiin. Otsikko Telia Dot - Usein kysytyt kysymykset 4G ja 5G osoittaa oikeaan paikkaan ja Telia Dot - Usein kysytyt kysymykset väärään paikkaan.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Jees. Laitan lisätiedot eteenpäin, jotta saamme korjauksen tuohon asap

Vastaa