peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52049 Jäsentä
150207 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Telia Dotin hinnoittelu

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎02-12-2018
Kirjoituksia: 3
11/16

Vs: Telia Dotin hinnoittelu

Minulla on hyvin harvoin tarvetta soittaa tai viestittää "vanhalla tavalla". Minulle soitetaan tai käytän WhatsApp-palvelua. Mutta netin käyttöä tulee helposti päivässä 200-500 megaa puhelimella. Jo pelkkä sosiaalisen media satunnainen tutkailu voi syödä monta megaa, koska kuvat ja videot latautuu ruudulle ja siihen päälle WhatsApp-viestit/puhelut.

Tulevaisuudessa olen lähdössä ulkomaille, joten myös sitä varten olen etsimässä sopivaa liittymää työtä varten. En majaile pitkään yhdessä paikassa, joten paikallinen liittymä ei ole aina paras vaihtoehto.

Ulkomaille kun lähtee niin tarvitsee liittymän tuplasimillä ja myös tietokone käyttäisi samaa liittymää 4G-boksin kautta (netin jakaminen puhelimella ei ole kovin hyvä idea, koska syö akkua aika reippaasti).

0 tykkäystä
Vakiokalustoa**
Rekisteröitynyt: ‎14-12-2015
Kirjoituksia: 330
12/16

@Tuspe, onko netin nopeus 20 Mbit/s ehdoton minimi? Jos 2 Mbit/s riittäisi, voisit vaihtaa Rajaton 2 M-pakettiin 19,90 €/kk. Siinäkin on 250 min puhepaketti, mutta aivan kuten jo mainitsit, ilman puhepakettia ei ole tarjolla kuin 0,2 ja 100 Mbit/s nopeusvaihtoehdot Hymiö Surullinen

200 – 500 Mt päivässä käytöllä Dot tulee maksamaan 0,82 – 1,00 €/vrk. Jos käyttö on päivittäistä, tästä tulee 25,01 – 30,44 €/kk.

Multi-SIM -palvelua Dot-liittymään ei saa. Lisäksi, jos käytät Multi-SIM:iä reitittimessä, on oltava tarkkana, että reitittimessä on myös puhelutuki. Muutoin reitittimen käyttö saattaa estää saapuvat puhelut myös puhelimeen.

Huomioithan, että mobiilidata on verkkovierailussa kallista. EU:n ulkopuolella data kannattaa kytkeä kokonaan pois päältä ja turvautua paikallisiin prepaideihin.

EU&ETA-maissakaan Rajaton 20 M-liittymällä ei voi siirtää ilman lisämaksuja kuin 7 Gt kuukaudessa. Joudut rajoittamaan datan käyttöäsi tai siirtämään osan siitä paikallisille prepaideille ja hotelleiden sekä kahviloiden langattomille lähiverkoille.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎02-12-2018
Kirjoituksia: 3
13/16

19,90 euroa kuussa kahdesta megasta on ryöstöhinta. Pahasti ylihinnoiteltu. Nykyään pitäisi Suomen alueella olla tarjolla vähintään 10 meganen kohtuu hinnalla jos aikoo pysyä kilpailussa mukana. Uskoisin kuitenkin netin olevan nykyään paljon käytetympi vaihtoehto kuin normipuhelut.

Matkustan Euroopan rannikkoalueilla ja teen päivittäin verkkosivustoja työkseni.

Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎18-09-2017
Kirjoituksia: 98
14/16

Millaisia kuukausihintoja on Dotin käyttäjille tullut? Olisiko mahdollista nähdä kuvia tai kirjoituksia, että millaista käyttöä ollut ja mitä on tullut maksamaan.

Tuo liittymän hinnoittelu niin erikoinen, ettei se oikein aukea, tuleeko halvemmaksi vai kalliimmaksi nykyiseen liittymään verrattuna.

0 tykkäystä
Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 2 726
15/16

No minä osallistuin Dot pilottiin syyskuun 10. päivästä alkaen ja tutustumisjakso oli ilmainen normaalinumeroihin soittaessa ja viestiessä. 

Jos dataa käyttää joka päivä vain vähän, niin silloin Dot liittymä ei minun mielestä ole edullinen. Mielummin pitäisi käyttää sitä sitten paljon, että saa rahalleen vastinetta tai pitäytyä wifissä.

Puhelut ja viestit ovat kyllä kohtuullisia, koska tulevat käytön mukaan. Sen sijaan pienelle datan käytölle tuli äkkiä hintaa aloitusmaksun takia, tästä laitoinkin palautetta Dot teamille Hymiö Onnellinen

Screenshot_20181204-224018.jpg

Screenshot_20181204-224025.jpg

Screenshot_20181204-224033.jpg

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 682
16/16

Moikka! 😎✌️

Tässä esimerkkini DOT-pilotin aikana kertyneistä maksuista. Lokakuun ja marraskuun osalta käytössä pelkästään tiedonsiirtoa. Hintahaarukka esimerkiksi marraskuussa 0,70–0,89€ 1GB (keskiarvio 0,794€) + 0,20 aloitusmaksu per päivä. Se tiedetään, että kuukausimaksu voi olla enintään 31 euroa.

Sopiiko tämä liittymä sitten minulle? Jos rehellinen olen, niin ei valitettavasti. Käytän päivittäin pääsääntöisesti mobiilitiedonsiirtoa kuin puheluita ja tekstiviestejä, joten edullisempi on hankkia kuukausilaskutuksellinen liittymä noin 20 eurolla teleoperaattorilta. Aloitusmaksu on mielestäni aika korkeahko ja hinnasto voi tuottaa pientä hämmenystä aluksi. Parhaiten DOT-liittymä sopiikin niille, jotka käyttävät satunnaisesti liittymää. Muuten aivan loistava konsepti, jota suosittelen vähintään kokeilemaan maksutta 1 kuukauden ajan veloituksetta! Hymiö Onnellinen

Screenshot_20181205-090449.jpgDOT lasku 11/2018Screenshot_20181205-090456.jpgDOT lasku 10/2018

Screenshot_20181205-090502.jpgDOT lasku 9/2018

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

0 tykkäystä