Telia Finance ja liikamaksun palautus

  • 28 February 2022
  • 4 kommenttia
  • 56 katselukertaa

Miten kauan muilla on kestänyt, liikamaksun palautukset ? Minä olin maksanut laitettani liikaa ja nyt rahojeni palautus on kestänyt jo kuukauden .


 


 


edit Merja_J: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi


 


 


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Hei @Salismo ja tervetuloa Yhteisöön! Kiva "nähdä" sinut tällä foorumilla 🙂>

Olethan ilmoittanut tilinumerosi asiakaspalveluumme rahanpalautusta varten? Kuukautta ei palautuksessa pitäisi kestää, joten nyt kuulostaa siltä että se on jäänyt jonnekin "jumiin". Kun palautuspyyntö on tehty asiakaspalveluumme, hoitavat he palautuspyynnön edelleen Telia Financelle. He puolestaan tekevät rahanpalautuksia joka perjantai, ja keskiviikkoon mennessä tehdyt palautuspyynnöt hoidetaan yleensä tuolloin saman viikon perjantaina. Jos siis olet joutunut jo kuukauden odottamaan palautusta, puuttuu meiltä jokin oleellinen tieto, tai sitten asiassa on tapahtunut jotain muuta erikoista. Melkeinpä suosittelen että olet yhteydessä asiakaspalveluumme esim. telia.fi -sivuilta löytyvän chatin kautta niin kollegat siellä katsovat mitä tuossa on meneillään. 

Olen antanut tarvittavat / heidän pyytämät tiedot. Yleinsä jo viestiin vastaaminen kestänyt noin 2viikkoa 😁>

Korjaan asian , nyt näkyy palautus. Tosiaan kun ilmoitin tilinumeron, vastattiin että kestää kaksi viikkoa palautus. Mutta nyt asia on kunnossa 👍>

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@Salismo  kirjoitti:

Korjaan asian , nyt näkyy palautus. Tosiaan kun ilmoitin tilinumeron, vastattiin että kestää kaksi viikkoa palautus. Mutta nyt asia on kunnossa 👍>




Hieno juttu että tämä on kunnossa. Asiakaspalvelussa on ollut kyllä melkoinen ruuhka viime aikoina että sekin on varmasti osaltaan hidastuttanut viestiin vastaamista ja asian etenemistä. Kiva kuitenkin että homma on selvä! 

Vastaa