Telia L paketti lataus epäonnistunut?


Hei ostin eilen telia L paketin ja aina tähän päivään saakka tilaus on onnistunut hyvin. Nyt kuitenkin tilauksesta jo vuorokausi eikä vieläkään ole tullut varmistusviestiä, että tilaus olisi onnistunut. Entinen paketti sulkeutuu huomenna ja juuri tuli ilmoitus, että paketti on loppumassa vaikka juuri uuden tilasin. Kuitenkin telia prepaid sovelluksessa näkyy, että paketti olisi voimassa 21.04 saakka eli siellä tilaus näkyisi ? Miksi kuitenkin viestillä ei tullut varmistusviestiä tilauksesta ja onko tää paketti nyt edes voimassa vai ei? No huomennahan se toki näkee sulkeutuuko puhelin, mutta ajattelin kuitenkin kysäistä

 

Pahoittelut mahdollisesti sekavasta viestistä ?


10 kommenttia

Tilaushistoriassa ei edes näy eilistä tilausta ?



Edit IlariJR: Lisätty kuva suoraan viestiin.

Moi @Kattjjaaa! Voi olla, että tilaus on jostain syystä epäonnistunut. Voit toki koittaa tehdä tilauksen uudestaan tai jos haluat varmistaa asian, niin olethan yhteydessä asiakaspalveluumme esim. chatin kautta. Kaikki yhteystiedot löydät täältä :)

Soitin eilen asiakaspalveluun ja tilaus kuulemma epäonnistunut. Tänään tehty uusi tilaus aamulla ja vieläkään se ei näy (tähän mennessä aina näkynyt heti) eli ilmeisesti taas epäonnistunut tilaus. Alkaa kalliiksi tulla tämä homma nyt prkl! Sovelluksessa näkyy paketti olevan voimassa 22.5 asti mutta kuitenkin tulee viestejä, että paketti loppumassa pian. Osaako joku oikeasti auttaa?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Kattjjaaa !


 


Ne voimassaolo viestit tulevat vähän viiveellä prepaidissä, ainakin itsellä on käynyt niin.


Tuo L-paketti on muuten voimassa vain kuukauden vaikka onkin rajattomasti nettiä, 5000 min puhetta ja 5000 kpl viestejä.


Toki liittymän voimassaolo pitäisi jatkua lataamisen jälkeen vuodeksi eteenpäin, jos sinne jää saldoa jäljelle.


Varmista asia vielä chatin kautta, ainakin itselle ratkesi kerran tuo asia parhaiten sen kautta.

Mulle on aina tullut viesti vähintään vuorokauden sisällä ja nyt jo melkein 3 päivää latauksesta eikä vieläkään ole tullut. Olen tietoinen kauanko on voimassa ja sehän tässä kummastuttaa kun sovelluksessa lukee, että voimassa 22.5 asti ja silti tuli viesti, että paketti loppumassa pian. Käskivät vaan asiakaspalvelussa tilata uuden paketin, mutta sekin tehty jo kaksi kertaa ja edelleen sama ongelma ?

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +10

Kun tilaat paketin, niin teetkö tilauksen verkkopankkitunnuksillasi vai käytätkö lataamiseen pankkikorttia? Olethan palannut maksun hyväksymisen jälkeen sivuillemme vai tuleeko sivulle jokin virheilmoitus?

Jälleen soitin asiakaspalveluun eivätkä osaa sanoa miksi ei onnistu. R kioskilla olen käynyt lataamassa kuten aina tähän asti ja yleensä on sujunut ongelmitta. En tiedä mistä nyt kyse

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Hei @Kattjjaaa soititko tekniseen asiakaspalveluumme? Mikäli asia ei selviä puhelun aikana tulee tilanteesta asiakaspalvelijan tehdä häiriöilmoitus selvitettäväksi.


 


Tässä tilanteessa näkisin järkevänä soittaa uudelleen tai ottaa yhteys tekniseen tukeen chattimme kautta. Kyllä tilanne tulee saada selvitettyä ja korjattua.


 

Chatti ei onnistu kun siihen tarvitaan nettipankki kirjautumiseen, soitettu on asiakaspalveluun jossa tuli ilmoitus että sieltä on muka yritetty ottaa minuun yhteyttä ja palaavat asiaan myöhemmin. En saa siis enää asiakaspalveluun yhteyttä kun aina tulee tuo sama viesti. Yritin myös ladata paketin netin kautta ja tuli ilmoitus, että tämä ei ole prepaid numero ? Vaikka tasan tarkkaan oikean numeron laitoin ja aina tähän päivään asti mun numero on prepaid ollut.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Chattiin tosiaan vaaditaan tunnistautuminen. Soitithan numeroomme 020690400? Asiakaspalvelusta tulevat puhelut soitetaan meillä numerosta 020344266 johon soittaessa kuuluu tiedoite tavoittelusta.


 


Ei kannata enää testata latausta liittymälle kun siinä selvästikkin on nyt jokin pielessä. Ongelman ratkaisu tapahtuu teknisen asiakaspalvelun kautta tai puhelun aikana tehtävän häiriöilmoituksen avulla.

Vastaa