Telia Mail - palvelun liittäminen puhelinliittymään

  • 15 September 2017
  • 7 kommenttia
  • 30 katselukertaa

Kunniamerkki +5

Hei,
minulla on Teliassa puhelinliittymän lisäksi liikkuva laajakaista ja Telia Mail. Muutin pari vuotta sitten, eikä uuteen osoitteeseen saanutkaaan Soneran kiinteää laajakaistaa. Sähköpostit siirrettiin silloin Sonera Mail - palveluun.
Sain Elisalta hyvän liikkuvan netin tarjouksen, koska kerrostalossamme on Saunalahden kuitu.
Jos lopetan Telian liikkuvan laajakaistan, niin voiko Telia Mail - palvelun liittää puhelinliittymääni tai vaimoni liikkuvaan laajakaistaan?

Liikkuva laajakaista on mökkikäytössä vain kesäkaudella. Jatkossa sen voisi surutta lopettaa talveksi.


7 kommenttia

Terve @Zachris!

Telia Mail on mahdollista jättää myös erillisenä palveluna voimaan, tällöin sen hinta on 2,08€/kk (per sähköpostilaatikko).

Mikäli haluat näin tehdä, kannattaa olla suoraan yhteydessä esim. chattiimme kirjautumalla sivuillemme. :smileyhappy:

Kunniamerkki +5

Chatti näyttää olevan aika ruuhkainen. Olen pari kertaa yrittänyt, enkä saa edes jonotusnumeroa.

 

Telia Mail on jo minulla erillinen palvelu. Maksan siitä tuon 2,08 / sp. Onko nyt niin, että Telia Mail ei ole enää sidottu mihinkään Telian nettiliittymään? Näin oli ennen.

@Zachris: Telia Mail -palvelu vaatii tosiaan sen, että asiakkaalla on jokin laajakaistatuote meiltä. Tässä tapauksessa palvelu voitaisiin esimerkiksi siirtää vaimosi liikkuvan laajakaistan yhteyteen. Tämä vaatii toki teidän molempien suostumuksen.

Chatissa voi olla välillä hieman ruuhkaa, mutta homma hoituu tarvittaessa myös puhelimitse. Yhteystiedot löydät täältä :)

Kunniamerkki +5

Onpa muuten aika hintava tämä Telia Mail. Elisan internepalvelupaketti näyttää maksavan 3 euroa/kk. Se sisältää viisi postilaatikkoa ja kotisivutilaa, eli vastaa Telia Mailia. Elisan palvelu ei käsittääkseni ole sidottu mihinkään nettiliittymään.

 

Telia, vastatkaapa kilpailuun:).

Kunniamerkki +5

Hei,

kävimme tänään Telian toimipisteessä (Prisma Viikki) ja kysyimme Telia Mailin siirrosta. Palveluhenkilö ei tiennyt asiasta ja soitti jonnekin. Vastaus: Telia Mailia ei voi siirtää toisen henkilön mobiililaajakaistaan.

 

Onko tilanne muuttunut?

Saamani tiedon mukaan Telia Mailiin voidaan tehdä omistussuhteen muutos normaalisti eli siirtää se toisen henkilön nimiin. Kannattaa melkeinpä ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, niin hoidetaan asia sitä kautta kuntoon.

Kunniamerkki +5

Telia Mailin siirto vaimon nimiin onnistui chatin kautta. Prosessi näyttää olevan aika hidas:). Palvelu on poistunut minulta, mutta ei näy parin kuukauden kuluttua vieläkään vaimon palveluissa. Olen tätä pari kertaa kysynyt ja vastaukset ovat olleet tyyliä "kohta".

 

Tarkeintä on tietenkin, että sähköpostit toimivat.

Vastaa