Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
JoakimMato
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia Prepaid mainokset

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ostin Telia Prepaidin kodin lämpötilamittariin. Laitoin SIMin vanhaan Nokialaiseen, jossa poistin PIN-kyselyn ja lähetin KIELTO-viestin numeroon 15400 ja sieltä tulikin paluuviestinä varmistus. Tähän mennessä kaikki niin kuin ennenkin. Sitten laitoin SIMin mittariin ja kaikki toimii niin kuin pitääkin. Valitettavasti mainokset eivät loppuneetkaan. Niitä tulee kerran tunnissa. Englanninkielisenä.

 

"Hi, thank you for choosing Telia Prepaid. Your prepaid card includes EUR 7 of starter top-up. You can top up your..."

 

Miksei mainokset lopu ja miksi ihmeessä ne ovat englanninkielisiä? Nämä mainosviestit kuluttavat prepaidin saldoa, koska lämpömittari uudelleenlähettää Telialta mittarille tulevat viestit minun puhelimeen.

1 vastaus
AnneAn
Telialainen
Telialainen
  • 117 custom-general.kudos
  • 392 custom-general.replies
  • 41 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka @JoakimMato ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Viesti saapuu uudelleen laitteeseen, koska jostain syystä verkko ei saa nyt laitteelta kuittausta että viesti olisi tullut perille. Suosittelen siirtämään SIM-kortin uudelleen puhelimeen ja odottamaan, että viesti saapuu siihen. SIM-kortti kannattaa pitää puhelimessa sen tunnin verran ja odottaa että tuleeko viesti vielä tunnin kuluttua uudelleen.

 

Kielen voi asettaa lähettämällä viestin: PREPAID X (X on toivottu kieli, joko SUOMI, SVENSKA tai ENGLISH) numeroon 15400.