02-05-2017 07:35
Telia mainostaa rajatonta nettiä vaikka se ei sitä ole. Itselleni myytiin rajaton nettiyhteys ja kas kummaa puolen kuun tietämissä tuli tekstiviesti,että "liittymäsi nettikattoraja tuli vastaan" tilaa ja maksa lisää jos haluat nettiä käyttää.
Kyllä nyt tuli operaattorin vaihto eteen, kun huijaavat ihmisiä katteettomilla lupauksillaan.
T. Pettynyt Teliaan
02-05-2017 09:15
02-05-2017
10:31
Muokattu
02-05-2017
10:32
Ei ihan suoraan liity tähän, mutta itsekin huomasin vasta äskettäin, että myös minun liittymääni on muokattu.
Vuoden alusta rajaton käyttö nopeudella 150Mbit/s onkin muuttunut nopeudelle 100Mbit/s. Koskee sekä puhelin- että liikkuva laajakaista-liittymiä. En muista, että minua olisi tuosta muutoksesta informoitu ja kaiken lisäksi tuossa puhelinliittymässä lukee "etu voimassa" 6/2018 asti. Eli sopimus tehty kahdeksi vuodeksi viime kesänä ja silloin nopeudelle 150Mbit/s.
Mitenkä on muutos mahdollista yksipuolisesti?
Ei tuo nopeuden tippuminen tietenkään haittaa, kun en koskaan saa missä käytän yli 100Mbit/s. Kyse periaattesta.
02-05-2017 10:37
@kefiiri kirjoitti:
Ei ihan suoraan liity tähän, mutta itsekin huomasin vasta äskettäin, että myös minun liittymääni on muokattu.
Vuoden alusta rajaton käyttö nopeudella 150Mbit/s onkin muuttunut nopeudelle 100Mbit/s. Koskee sekä puhelin- että liikkuva laajakaista-liittymiä. En muista, että minua olisi tuosta muutoksesta informoitu ja kaiken lisäksi tuossa puhelinliittymässä lukee "etu voimassa" 6/2018 asti. Eli sopimus tehty kahdeksi vuodeksi viime kesänä ja silloin nopeudelle 150Mbit/s.
Mitenkä on muutos mahdollista yksipuolisesti?
Ei tuo nopeuden tippuminen tietenkään haittaa, kun en koskaan saa missä käytän yli 100Mbit/s. Kyse periaattesta.
Liittymää ei ole muokattu vaan se on uusi tapa ilmoittaa liittymän nopeus. Liittymään sisältyvät muutoksia joka heikentää asiakkaan palvelua esimerkiksi ilman kunnon ilmoitusta 1kk etukäteen.
Tämä siis tehty Viestintäviraston määräyksenä joten operaattori ei tätä ole tehnyt.
Teknillisesti liittymät ovat mitä ennenkin. Ilmoitustapa muutettu vain.