Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jpkoo
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia mainostaa virheellisesti

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Telia mainostaa rajatonta nettiä vaikka se ei sitä ole. Itselleni myytiin rajaton nettiyhteys ja kas kummaa puolen kuun tietämissä tuli tekstiviesti,että "liittymäsi nettikattoraja tuli vastaan" tilaa ja maksa lisää jos haluat nettiä käyttää.

 

Kyllä nyt tuli operaattorin vaihto eteen, kun huijaavat ihmisiä katteettomilla lupauksillaan.

 

T. Pettynyt Teliaan

3 vastausta
olkitu
Kunniajäsen
  • 730 custom-general.kudos
  • 4498 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mikäköhän liittymä sinulla on? Kannattaa katsoa liittymäsopimusta mihin olet sitoutunut ja mitä liittymäsi sisältää. Liittymäsi tiedot näet myös Omat Teliasta.

Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
kefiiri
Konkari
  • 206 custom-general.kudos
  • 677 custom-general.replies
  • 5 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ei ihan suoraan liity tähän, mutta itsekin huomasin vasta äskettäin, että myös minun liittymääni on muokattu.

 

Vuoden alusta rajaton käyttö nopeudella 150Mbit/s onkin muuttunut nopeudelle 100Mbit/s. Koskee sekä puhelin- että liikkuva laajakaista-liittymiä. En muista, että minua olisi tuosta muutoksesta informoitu ja kaiken lisäksi tuossa puhelinliittymässä lukee "etu voimassa" 6/2018 asti. Eli sopimus tehty kahdeksi vuodeksi viime kesänä ja silloin nopeudelle 150Mbit/s.

 

Mitenkä on muutos mahdollista yksipuolisesti?

 

Ei tuo nopeuden tippuminen tietenkään haittaa, kun en koskaan saa missä käytän yli 100Mbit/s. Kyse periaattesta.

olkitu
Kunniajäsen
  • 730 custom-general.kudos
  • 4498 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@kefiiri kirjoitti:

Ei ihan suoraan liity tähän, mutta itsekin huomasin vasta äskettäin, että myös minun liittymääni on muokattu.

 

Vuoden alusta rajaton käyttö nopeudella 150Mbit/s onkin muuttunut nopeudelle 100Mbit/s. Koskee sekä puhelin- että liikkuva laajakaista-liittymiä. En muista, että minua olisi tuosta muutoksesta informoitu ja kaiken lisäksi tuossa puhelinliittymässä lukee "etu voimassa" 6/2018 asti. Eli sopimus tehty kahdeksi vuodeksi viime kesänä ja silloin nopeudelle 150Mbit/s.

 

Mitenkä on muutos mahdollista yksipuolisesti?

 

Ei tuo nopeuden tippuminen tietenkään haittaa, kun en koskaan saa missä käytän yli 100Mbit/s. Kyse periaattesta.


Liittymää ei ole muokattu vaan se on uusi tapa ilmoittaa liittymän nopeus. Liittymään sisältyvät muutoksia joka heikentää asiakkaan palvelua esimerkiksi ilman kunnon ilmoitusta 1kk etukäteen. 

 

Tämä siis tehty Viestintäviraston määräyksenä joten operaattori ei tätä ole tehnyt.

 

https://www.viestintavirasto.fi/viestintavirasto/ajankohtaista/2016/laajakaistannopeudestasaajatkoss...

 

https://www.finnet.fi/app/uploads/2016/06/Vivi_internetyhteyspalvelun-nopeuden-kohtuullinen-ilmoitus...

 

Teknillisesti liittymät ovat mitä ennenkin. Ilmoitustapa muutettu vain. 

 

 

 

Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .