Telia nosti liittymäni hintaa

  • 27 December 2021
  • 5 kommenttia
  • 110 katselukertaa

Kunniamerkki +4

Osaako joku auttaa:

minulla on (tai oli?) toistaiseksi voimassa oleva puhelinliittymä hintaan 18,90. Pari viikkoa sitten huomasin että hinta oli noussut 32,90. Kysyessäni Telian aspasta asiaa minulle vastattiin että alennuskauteni on ohi ja hinta on nyt tämä. 
Tämä harmittaa ja melkein mieleni tekisi vaihtaa kaikki 8 liittymääni kilpailijalle, mutta tämäkin on oma riesansa. 
Osaako kukaan sanoa mistä voisin löytää alkuperäisen liittymäsopimukseni, jossa ei ole mitään määräaikaisuutta? 
Telia appista sitä en löytänyt, enkä spostista. Millähän hakusanalla tätä sähköposti kannattaisi etsiä, tai onko muita ideoita?


5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Digi_uuno !

Sopimustiivistelmä pitäisi löytyä Telian omilta sivuilta Laskut ja viestit -osiosta.

Itse katsoin näin: Omat sivut - Viestit - Kaikki viestit ja etsin kyseisen sopimustiivistelmän. Minullakin toistaiseksi voimassaoleva liittymä. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@Digi_uuno  kirjoitti:

Osaako joku auttaa:


minulla on (tai oli?) toistaiseksi voimassa oleva puhelinliittymä hintaan 18,90. Pari viikkoa sitten huomasin että hinta oli noussut 32,90. Kysyessäni Telian aspasta asiaa minulle vastattiin että alennuskauteni on ohi ja hinta on nyt tämä. 
Tämä harmittaa ja melkein mieleni tekisi vaihtaa kaikki 8 liittymääni kilpailijalle, mutta tämäkin on oma riesansa. 
Osaako kukaan sanoa mistä voisin löytää alkuperäisen liittymäsopimukseni, jossa ei ole mitään määräaikaisuutta? 
Telia appista sitä en löytänyt, enkä spostista. Millähän hakusanalla tätä sähköposti kannattaisi etsiä, tai onko muita ideoita?




Jos muistat milloin alennuskautesi alkoi, voit selata laskuja sinne saakka laskuarkistosta, ja katsoa mikä hinta oli ennen alennuskauden alkua. Suosittelen kyllä että käyt kurkkaamassa Minun Teliasta josko liittymääsi voisi päivittää hieman edullisemmaksi. Uskoisin että sieltä joku vastaavanlainen paketti voisi löytyä edullisemmalla hinnalla. 

Kunniamerkki +4

Hei,

 

suurkiitokset (jälleen kerran!!) hyvistä vastauksista!

Muistin itse väärin eli liittymieni alehinnat ovat jo osaltaan(?) vanhentuneet, ja Telian laskutus on näistä muutoksista yhtä pihalla kuin minä.

Jos moderaattoreilla on yhteys Telian myyntiin, niin pyytäkää soittamaan minulle. Hyvän yhteisön takia en haluaisi vaihtaa operaattoria.

Hyvää Alkavaa Vuotta 2022 kaikille!!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Digi_uuno, voit jättää niin sanotusti soittopyynnön Omien Sivujen "Laskut ja viestit"-osiosta. Telia ottaa sinuun yhteyttä muutaman päivän sisällä. Voit halutessasi hoitaa asian Telian 24/7 chat-asiakaspalvelussa alareunassa ja he voivat järjestää puhelun sitäkin kautta jos et halua kirjoitella heidän kanssaan.🙂>

 

 

Kunniamerkki +4

Kiitos hyvistä vastauksista!!

 

Sain kuin sainkin päivitettyä liittymäni vaihtamatta välillä operaattoria. 24 kk jatko samoilla ehdoilla. 

Tähän asti on aina pitänyt vaihtaa operaattoria jotta hinnat pysyvät järkevinä. Olen ihmetellyt miten järjettömän kalliiksi tämä tulee operaattoreille, mutta joku on varmaan hyötynyt?

 

Case closed, kiitos kaikille!

Vastaa