Telia prepaid hukkaa saldoa


Käyttäjätaso 7

Minulla on mobiilireitittimessä Telian prepaid-liittymä ja käytän sitä päiväveloituksella. Viimeksi , kun laitetta käytin otin saldon talteen ja sitten käänsin laitteesta virrat pois päältä.

 

Tänään taas laitoin laitteen päälle ja tarkistin pienen käytön jälkeen saldon. Kaiken järjen mukaan sen olisi pitänyt vähentyä 0,99€ , mutta yllätyksekseni saldo olikin vähentynyt 2,99€.

 

En ole laitteella käyttänyt mitään maksullisia palveluita , vaan ihan vain selannut esm. tätä Yhteisöä. Minne on mennyt se 2 ylimääräistä euroa , vaikka laitteessa ei edellisen käytön jälkeen ole ollut edes virrat päällä eikä se näin ollen ole voinut käyttää dataa ollenkaan.

 

Muistelen , että joskus aikaisemminkin saldonlaskenta on näyttänyt väärin , mutta siitä on jo aikaa , kun asiaan edellisen kerran törmäsin.


28 kommenttia

Siirrettiinkö sinut Häiriötilmoitusten puolelle? Sitä kautta pääsemme tutkimaan tilannetta tarkemmin. Häiriöilmoituksiin pääset chatin kautta tai soittamalla numeroon 020 690400(mpm/pvm) ma–pe 8–18. Häiriöilmoitukset ma–pe 8–20 ja la 9–16.30.

Chatti päättyi siihen että asiakaspalvelija neuvoi menemään web sivulle täyttämään soittopyyntö. Tuossa vaiheessa olin aika turhautunut ja kuluttanut aikaani yli 3 euron edestä. Jos haluatte tutkia asiaan chatti historia löytyy tältä samalta tunnukselta. Siellä on liittymän puhelinnumero ja tietoja latausajoista.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@gnitset@  kirjoitti:

Chatti päättyi siihen että asiakaspalvelija neuvoi menemään web sivulle täyttämään soittopyyntö. Tuossa vaiheessa olin aika turhautunut ja kuluttanut aikaani yli 3 euron edestä. Jos haluatte tutkia asiaan chatti historia löytyy tältä samalta tunnukselta. Siellä on liittymän puhelinnumero ja tietoja latausajoista.




Täyttelitkö lopulta yhteydenottolomakkeen? Yhteydenottopyyntöjen käsittelyaika on tällä hetkellä noin yhden vuorokauden verran. Telia Yhteisön puolella emme pääse asiakastietoihin lainkaan käsiksi, joten asian hoito ei ikävä kyllä onnistu tätä kautta. Häiriöilmoitusten puolella voidaan katsoa tätä asiaa tarkemmin, kuten @MikaelMu tuossa ylempänä ohjeisti.

Vastaa