Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jannyman
Vakiokalustoa ☆
  • 47 custom-general.kudos
  • 203 custom-general.replies
  • 4 custom-general.solutions

Telia prepaid sovellus vaatii saldoa että voi ladata lisää saldoa?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onko todellakin niin että telia prepaidissa pitää olla saldoa että sitä voi ladata lisää sovelluksen kautta? Sattui loppumaan saldo, ja yritin ladata sitä useaankin kertaan, mutta eipä onnistunut. Sama homma jos yrittää ladata nettiaikaa, aina tulee sama herja.

 

ScreenShot332.jpg

 

Dna prepaidissa sattui olemaan sen verran saldoa että sen nettiyhteyttä käyttäen sain ladattua lisää saldoa telia prepaidiin. Eihän tämä voi näin mennä? Jos saldo loppuu, niin sovellus kyllä aukeaa, ja kaikki tiedot näkyvät, mutta lataus ei onnistu, kun ei ole nettiyhteyttä?

11 vastausta
HeikkiSul
Telialainen
Telialainen
  • 21 custom-general.kudos
  • 69 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@jannyman  kirjoitti:

Sama probleema näyttää edelleen jatkuvan. 31vrk nettipaketti loppui juuri, ja olen yrittänyt koko aamun ladata uutta pakettia, mutta pukkaa samaa herjaa "lataus ei onnistunut". Pitänee uskoa että tämä on liittymän ominaisuus. Tästä pitäisi kyllä kertoa liittymän palvelukuvauksessa että jos saldo pääsee loppumaan, pitää käytössä olla toinen, toimiva nettiyhteys, ennenkuin saldoa, tai nettiaikaa voi ladata lisää.

 


Lataussovelluksella lataaminen on tosiaan muuttunut joulukuussa 2020 lähtien sen verran, että nollasaldolla lataaminen ei enää onnistu.  Lataussovellus kun tarvitsee pienen määrän dataa 3D Secure-tunnistautumiseen maksamisen yhteydessä. Suosittelen käyttämään wifi-yhteyttä, mikäli saldo on päässyt aivan nollille menemään. Muutosta tähän on suunnitteilla ehdottomasti, kehityspuolella asia on otettu jo esiin.

jannyman
Vakiokalustoa ☆
  • 47 custom-general.kudos
  • 203 custom-general.replies
  • 4 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ok, asia harvinaisen selvä. Tämä on ilmeisestikin ollut jonkinasteinen salaisuus kun täälläkin telian edustaja kehoitti tekemään vikailmoituksen..