peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58810 Jäsentä
163301 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Telia verkkokaupan takuu



Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎23-09-2019
Kirjoituksia: 2
1/5

Telia verkkokaupan takuu

Olen ostanut Telia verkkokaupasta Samsung galaxy s8+ kännykän. Nyt haluaisin viedä kännykän korjattavaksi. En ole vain varma, missä takuuni on. Saako sen, miten kun tilaa verkosta kännykän?

0 tykkäystä
4 vastausta
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 879
2/5

Vs: Telia verkkokaupan takuu


@Kalatonni  kirjoitti:

Olen ostanut Telia verkkokaupasta Samsung galaxy s8+ kännykän. Nyt haluaisin viedä kännykän korjattavaksi. En ole vain varma, missä takuuni on. Saako sen, miten kun tilaa verkosta kännykän?


Tervehdys @Kalatonni! Mukavaa kun löysit tänne Yhteisöön keskustelemaan. Mikäli olet hävittänyt alkuperäisen takuutodistuksen, niin Telian asiakaspalvelu voi etsiä sinulle kopion heidän järjestelmästään.

 

Lisätiedot:

https://www.telia.fi/asiakastuki/laitteet/takuu-ja-huolto/takuu-ja-huolto-2

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⚒ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚝ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚈ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎23-09-2019
Kirjoituksia: 2
3/5

Vs: Telia verkkokaupan takuu


@Sekunti  kirjoitti:

@Kalatonni  kirjoitti:

Olen ostanut Telia verkkokaupasta Samsung galaxy s8+ kännykän. Nyt haluaisin viedä kännykän korjattavaksi. En ole vain varma, missä takuuni on. Saako sen, miten kun tilaa verkosta kännykän?


Tervehdys @Kalatonni! Mukavaa kun löysit tänne Yhteisöön keskustelemaan. Mikäli olet hävittänyt alkuperäisen takuutodistuksen, niin Telian asiakaspalvelu voi etsiä sinulle kopion heidän järjestelmästään.

 

Lisätiedot:

https://www.telia.fi/asiakastuki/laitteet/takuu-ja-huolto/takuu-ja-huolto-2


Eli saako kuitin, jos on ostanut verkkokaupasta kännykän. Ostin kännykän, kun näin Telian lehdessä mainoksen. Maksoin myös verkossa kännykän oston. En muista saaneeni takuuta ollenkaan. Sain vain tilausvahvistuksen, kun tarkistin sähköpostini. Eli, mitä teen sitten. Kännkkäni näyttö on ollut punainen, ja haluan korjata sen

0 tykkäystä
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 879
4/5

Vs: Telia verkkokaupan takuu

Hyvää huomenta! Voit jättää yhteydenottopyynnön Telialle:

 

https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto

 

Täällä Yhteisössä ei voi valitettavasti käsitellä henkilötietoja vaativia asioita.

 

Tässä on hyvä artikkeli joka kannattaa lukea:

https://yhteiso.telia.fi/t5/Laite-esittelyt-ja-uutiset/Laitteiden-huolto-ja-takuuasiat-infopaketti/t...

 

 

Tuli muuten mieleen, että kannattaa tarkistaa puhelimen päivitykset ajan tasalle. Luultavasti punaisen näytön ongelma liittyy tähän aiheeseen:

https://suomimobiili.fi/samsung-galaxy-s8-puhelimet-saivat-suomessa-korjauspaivityksen-punaisen-nayt...

 

Eli Samsung Galaxy S8 ja S8+ puhelimessa on havaittu liian punertava näyttö jonka käyttäjä voi korjata säätämällä näytön värejä puhelimen asetusvalikosta. Oletko kokeillut tätä? Hymiö Onnellinen 

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⚒ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚝ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚈ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2018
Kirjoituksia: 142
5/5

Vs: Telia verkkokaupan takuu

Moi @Kalatonni ja tervetuloa minunkin puolestani Yhteisöön!

 

Onko sinulla tallella sähköpostiin tilauksen yhteydessä kilahtanutta vahvistusta? Sillä pärjäät aika pitkälle, joskin kuten @Sekunti kertoikin, meiltä löytyy lähes poikkeuksetta laitteen takuutiedot tallesta eikä niitä tarvitse erikseen enää huoltoon toimituksen yhteydessä meille toimittaa. 

 

Tässä vielä linkki Telia.fi:n laitehuoltosivulle

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg