Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 66622
Kirjoituksia 179984

Telia verkkokaupan takuu



Telia verkkokaupan takuu

Kalatonni
Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

Telia verkkokaupan takuu

1/5

Olen ostanut Telia verkkokaupasta Samsung galaxy s8+ kännykän. Nyt haluaisin viedä kännykän korjattavaksi. En ole vain varma, missä takuuni on. Saako sen, miten kun tilaa verkosta kännykän?

Vastaa
0 tykkäystä
4 vastausta

Sekunti
Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 090 kpl

2/5

@Kalatonni  kirjoitti:

Olen ostanut Telia verkkokaupasta Samsung galaxy s8+ kännykän. Nyt haluaisin viedä kännykän korjattavaksi. En ole vain varma, missä takuuni on. Saako sen, miten kun tilaa verkosta kännykän?


Tervehdys @Kalatonni! Mukavaa kun löysit tänne Yhteisöön keskustelemaan. Mikäli olet hävittänyt alkuperäisen takuutodistuksen, niin Telian asiakaspalvelu voi etsiä sinulle kopion heidän järjestelmästään.

 

Lisätiedot:

https://www.telia.fi/asiakastuki/laitteet/takuu-ja-huolto/takuu-ja-huolto-2

Vastaa

Kalatonni
Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

3/5

@Sekunti  kirjoitti:

@Kalatonni  kirjoitti:

Olen ostanut Telia verkkokaupasta Samsung galaxy s8+ kännykän. Nyt haluaisin viedä kännykän korjattavaksi. En ole vain varma, missä takuuni on. Saako sen, miten kun tilaa verkosta kännykän?


Tervehdys @Kalatonni! Mukavaa kun löysit tänne Yhteisöön keskustelemaan. Mikäli olet hävittänyt alkuperäisen takuutodistuksen, niin Telian asiakaspalvelu voi etsiä sinulle kopion heidän järjestelmästään.

 

Lisätiedot:

https://www.telia.fi/asiakastuki/laitteet/takuu-ja-huolto/takuu-ja-huolto-2


Eli saako kuitin, jos on ostanut verkkokaupasta kännykän. Ostin kännykän, kun näin Telian lehdessä mainoksen. Maksoin myös verkossa kännykän oston. En muista saaneeni takuuta ollenkaan. Sain vain tilausvahvistuksen, kun tarkistin sähköpostini. Eli, mitä teen sitten. Kännkkäni näyttö on ollut punainen, ja haluan korjata sen

Vastaa
0 tykkäystä

Sekunti
Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 090 kpl

4/5

Hyvää huomenta! Voit jättää yhteydenottopyynnön Telialle:

 

https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto

 

Täällä Yhteisössä ei voi valitettavasti käsitellä henkilötietoja vaativia asioita.

 

Tässä on hyvä artikkeli joka kannattaa lukea:

https://yhteiso.telia.fi/t5/Laite-esittelyt-ja-uutiset/Laitteiden-huolto-ja-takuuasiat-infopaketti/t...

 

 

Tuli muuten mieleen, että kannattaa tarkistaa puhelimen päivitykset ajan tasalle. Luultavasti punaisen näytön ongelma liittyy tähän aiheeseen:

https://suomimobiili.fi/samsung-galaxy-s8-puhelimet-saivat-suomessa-korjauspaivityksen-punaisen-nayt...

 

Eli Samsung Galaxy S8 ja S8+ puhelimessa on havaittu liian punertava näyttö jonka käyttäjä voi korjata säätämällä näytön värejä puhelimen asetusvalikosta. Oletko kokeillut tätä? 🙂 

Vastaa

AaTanja
Moderaattori
Viestejä 337 kpl

5/5

Moi @Kalatonni ja tervetuloa minunkin puolestani Yhteisöön!

 

Onko sinulla tallella sähköpostiin tilauksen yhteydessä kilahtanutta vahvistusta? Sillä pärjäät aika pitkälle, joskin kuten @Sekunti kertoikin, meiltä löytyy lähes poikkeuksetta laitteen takuutiedot tallesta eikä niitä tarvitse erikseen enää huoltoon toimituksen yhteydessä meille toimittaa. 

 

Tässä vielä linkki Telia.fi:n laitehuoltosivulle

Vastaa
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.