Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 65040
Kirjoituksia 176742

Telian VoLTE

Highlighted

Telian VoLTE

Uusi keskustelija
Viestejä 9 kpl

Telian VoLTE

1/57

Moro

Niin millonkohan sitä VoLTE voisi mahdollisesti tänne suomeen saada? Elisalla ja DNA ollu ominaisuus jo yli vuoden... kyseessä olisi melko tärkeästä ominaisuudesta ainakin itselle, koska voisin silloin lukita puhelimen pysymään 4G jolloin olisi aina mahdollisimman nopea netti.

Terveisin

Lauri

Vastaa
0 tykkäystä
56 vastausta
Highlighted

Telialainen
Viestejä 65 kpl

11/57

VoLTE:n testit ovat mukavasti edistyneet ja tulemme kertomaan tarkemmasta lanseerauksesta sekä mahdollisista piloteista vielä tässä kevään aikana.

Vastaa
Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 175 kpl

12/57

Olen odottanut jo pitkään VoLTE- ja VoWifi-ominaisuuksia ja kokoajan tulo on vain siirtynyt ja siirtynyt. On siis aika alkaa harkitsemaan Elisaa operaattoriksi, kun verkon ominaisuudet laahaa perässä. Ehkä jo vuonna 2019 telia tuo palvelun saataville ja mainostaa palvelua uutena ja modernina. Jos kerta on tulossa, olisi parempi alkaa jo kertomaan tarkemmin tai siirryn elisalle ja menetätte ainakin yhden asiakkaan.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 9 kpl

13/57

@jansaa80kirjoitti:

Olen odottanut jo pitkään VoLTE- ja VoWifi-ominaisuuksia ja kokoajan tulo on vain siirtynyt ja siirtynyt. On siis aika alkaa harkitsemaan Elisaa operaattoriksi, kun verkon ominaisuudet laahaa perässä. Ehkä jo vuonna 2019 telia tuo palvelun saataville ja mainostaa palvelua uutena ja modernina. Jos kerta on tulossa, olisi parempi alkaa jo kertomaan tarkemmin tai siirryn elisalle ja menetätte ainakin yhden asiakkaan.

Hyvät yhteydet telialla on mutta alkaa pikkase ottaa päähän ku vaihtaa puhelun tullessa/soittaessa 3g. Pitää varmaan itekki harkita liittymän vaihtoa jos ei ala pikkuhiljaa tuleen. Viimestään vaihdan jos ei oo tullu ku meitsin liittymän tarjous loppuu. Pelkkä vowifi auttaisi jo eikä se ole kuin yksi kytkin pitää kääntää. 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Velho
Velho
Viestejä 2 418 kpl

14/57

@jansaa80 kirjoitti:

Eikös tuossa edellä PeteLi aika tarkasti sanonut, että VoLTE on nyt pian tulossa, eikä edes kauhean kaukana.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 9 kpl

15/57

@Purnipsikirjoitti:

@jansaa80kirjoitti:

Eikös tuossa edellä PeteLi aika tarkasti sanonut, että VoLTE on tänä vuonna tulossa, eikä edes kauhean kaukana.

No juu, mutta ei oo oikeen luottoa enään kun siirtynyt varmaan jo 3v. Uskon kun nään/telia julkaisee aikataulun julkisesti mikä päivä volte tulee käyttöön. 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Velho
Velho
Viestejä 2 418 kpl

16/57

@Gladi77 kirjoitti:

@Purnipsikirjoitti:

@jansaa80kirjoitti:

Eikös tuossa edellä PeteLi aika tarkasti sanonut, että VoLTE on tänä vuonna tulossa, eikä edes kauhean kaukana.

No juu, mutta ei oo oikeen luottoa enään kun siirtynyt varmaan jo 3v. Uskon kun nään/telia julkaisee aikataulun julkisesti mikä päivä volte tulee käyttöön. 

Itse luotan tuohon, ei tekniikan julkaisua enää voi viivästyttää. Korkeintaan, jos jotain mullistavaa häikkää ilmenee. Elisallahan tuo on tuotannossa ja jossain taisi olla jotain mainintaa, että Densku on myös tuon ihan kohta tuomassa.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 175 kpl

17/57

no ehkä minä voin vielä hetken odottaa jos kerta infoa on tulossa kevään aikana. Mitähän tarkoittaa Telian kevään aikana?

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 1 485 kpl

18/57

@jansaa80 kirjoitti:

no ehkä minä voin vielä hetken odottaa jos kerta infoa on tulossa kevään aikana. Mitähän tarkoittaa Telian kevään aikana?

Tässä ketjussa @PeteLi mainitsi, että aiheesta tulee infoa vielä tässä kevään aikana. Tuosta lienee haarukoitavissa jonkinlaista suuntaa aikataulusta 🙂 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 234 kpl

19/57

Tarkoitetaanko termistä kevättä vai ajankohtaa, joka päättyy huhtikuun lopussa? 

Vastaa
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 944 kpl

20/57

@Kimppikoo kirjoitti:

Tarkoitetaanko termistä kevättä vai ajankohtaa, joka päättyy huhtikuun lopussa? 

Jaa'a ... sitä ei @PeteLi tuossa maininnut. Uutisia on kuitenkin tulossa joten maltetaan vielä hetki.

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.