Telian ala-arvoinen palvelu

  • 23 November 2020
  • 5 kommenttia
  • 12 katselukertaa

Ihan ensin täytyy todeta, ettei tätä sivustoa ole optimoitu puhelin käyttöön.  Ei näe mitä kirjoittaa, kun suuri TELIA YHTEISÖ palkki peittää melkein koko ruudun.

 

Toiseksi oli poikkeuksellisen hankala kirjautua, jatkuvasti herjasi, että jokin meni pieleen.

 

Ja nyt hyppäsi kerro mitä tykkäät-palkki, joka peittää loputkin, voi käyttää vain pystyasennossa.

 

Ja kaikki tämä vain, jotta voi antaa palautetta, koska helppo aito palsutelomake puuttuu. Säälittävää.

 

Itse palautteen aihe on  laskutus. Aikooko Telia todella tehdä msksamisesta vaikeaa? Tuskin yhden asiakkaan jaloilla äänestäminen vaikuttaa, mutta en todellakaan aio jonkun sovelluksen kautta katsoa vähän väliä onko tullut lasku.... Todelka huonoa huonoa palvelua.

 

Sähköpostin mähettäminen ei maksa mitään. Mitä ihmettä teidän päässä liikkuu?

 

Ulkomaan tiliin en yhdistä suoraveloituksia. Miksi teette maksamisesta vaikeaa?


5 kommenttia


@Abc123abc@  kirjoitti:

Ihan ensin täytyy todeta, ettei tätä sivustoa ole optimoitu puhelin käyttöön.  Ei näe mitä kirjoittaa, kun suuri TELIA YHTEISÖ palkki peittää melkein koko ruudun.


 


Toiseksi oli poikkeuksellisen hankala kirjautua, jatkuvasti herjasi, että jokin meni pieleen.


 


Ja nyt hyppäsi kerro mitä tykkäät-palkki, joka peittää loputkin, voi käyttää vain pystyasennossa.


 


Ja kaikki tämä vain, jotta voi antaa palautetta, koska helppo aito palsutelomake puuttuu. Säälittävää.


 


Itse palautteen aihe on  laskutus. Aikooko Telia todella tehdä msksamisesta vaikeaa? Tuskin yhden asiakkaan jaloilla äänestäminen vaikuttaa, mutta en todellakaan aio jonkun sovelluksen kautta katsoa vähän väliä onko tullut lasku.... Todelka huonoa huonoa palvelua.


 


Sähköpostin mähettäminen ei maksa mitään. Mitä ihmettä teidän päässä liikkuu?


 


Ulkomaan tiliin en yhdistä suoraveloituksia. Miksi teette maksamisesta vaikeaa?




Moi! Kiva kun löysit Yhteisöön. Laitan palautteesi sivuston toiminnasta eteenpäin. Ilmeisesti kyse on nyt siitä kun sähköpostilaskutus on päättymässä alkuvuodesta? Jatkossa yksi laskutusvaihtoehto on Lasku Minun Teliaan, eli lasku tulisi suoraan Minun Telia sovellukseen ja siitä on mahdollista saada ilmoitus esimerkiksi tekstarilla. Vielä tuo vaihtoehto ei ole ilmoituksineen saatavilla mutta tulee kyllä kun sähköpostilaskut loppuvat.


 


Suosittelen katsomaan myös tämän: Erilaiset laskutustavat esittelyssä 

Kunniamerkki +3

Itsekin sain vajaassa vuodessa tarpeekseni näistä telian vehkeistä. Nyt äkkäsin kilpailevalta operaattorilta edullisemman liittymän paremmalla nopeudella Black week tarjouksena. En ehkä hetkeen sorru teliaan


@ReOlivia@  kirjoitti:

@Abc123abc@  kirjoitti:

Ihan ensin täytyy todeta, ettei tätä sivustoa ole optimoitu puhelin käyttöön.  Ei näe mitä kirjoittaa, kun suuri TELIA YHTEISÖ palkki peittää melkein koko ruudun.

 

Toiseksi oli poikkeuksellisen hankala kirjautua, jatkuvasti herjasi, että jokin meni pieleen.

 

Ja nyt hyppäsi kerro mitä tykkäät-palkki, joka peittää loputkin, voi käyttää vain pystyasennossa.

 

Ja kaikki tämä vain, jotta voi antaa palautetta, koska helppo aito palsutelomake puuttuu. Säälittävää.

 

Itse palautteen aihe on  laskutus. Aikooko Telia todella tehdä msksamisesta vaikeaa? Tuskin yhden asiakkaan jaloilla äänestäminen vaikuttaa, mutta en todellakaan aio jonkun sovelluksen kautta katsoa vähän väliä onko tullut lasku.... Todelka huonoa huonoa palvelua.

 

Sähköpostin mähettäminen ei maksa mitään. Mitä ihmettä teidän päässä liikkuu?

 

Ulkomaan tiliin en yhdistä suoraveloituksia. Miksi teette maksamisesta vaikeaa?


Moi! Kiva kun löysit Yhteisöön. Laitan palautteesi sivuston toiminnasta eteenpäin. Ilmeisesti kyse on nyt siitä kun sähköpostilaskutus on päättymässä alkuvuodesta? Jatkossa yksi laskutusvaihtoehto on Lasku Minun Teliaan, eli lasku tulisi suoraan Minun Telia sovellukseen ja siitä on mahdollista saada ilmoitus esimerkiksi tekstarilla. Vielä tuo vaihtoehto ei ole ilmoituksineen saatavilla mutta tulee kyllä kun sähköpostilaskut loppuvat.

 

Suosittelen katsomaan myös tämän: Erilaiset laskutustavat esittelyssä 


No eipä ole loppuun asti mietitty.

 

Tunnen paljon iäkäämpiä ihmisiä, joille tuottaa haasteita käydyä internetissä ylipäätänsä. Sähköpostin lukeminen juuri onnistuu, lähettäminen ei niinkään. 

 

En käsitä miksi helpoin ratkaisu ollaan muuttamassa, eikä minkäänlaista perustelua tunnu olevan? Ei voi olla ainakaan kustannuskysymys, koska kaikki liikkuu sähköisesti. Varsinkin tekstiviesti tulee Telialta itseltään.

 

Ei ole edes perustelua (tekosyytä) miksi toimintaa halutaan vaikeuttaa? Kuten kustannussäästö tai jokin muu säästö. Itselle ainakin tästä on tulossa kynnys kysymys. Onko periaatteessa oikein, että asiakas joutuu katsomaan ohjelmien ja sovellusten takaa milloin lasku on tullut ja paljonko se on? Ilmeisesti näin on Telian mielestä.

 

Paperilaskun hinnoittelun vielä jotenkin ymmärtää, onhan se kustannus - jonka tosin yritys saa ostokuluna verovähennyksiin, eli ei todellinen kulu. Mutta sähköposti ja tekstiviesti laskun poistoa en ymmärrä.

 

Ja aika alkeellisella tasolla on Teliassa tietotaito, jos joku vuonna 2020 vielä sanoo, että sivua ei ole optimoitu mobiilille. Jokainen sivu koodataan nykyään jokaiselle laitteella ja niin on tehty jo koodipuolella ties kuinka kauan. Taitaa olla aika jäykkä firma Telia...

 

 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

@Abc123abc@  kirjoitti:


@ReOlivia@  kirjoitti:


@Abc123abc@  kirjoitti:

Ihan ensin täytyy todeta, ettei tätä sivustoa ole optimoitu puhelin käyttöön.  Ei näe mitä kirjoittaa, kun suuri TELIA YHTEISÖ palkki peittää melkein koko ruudun.


 


Toiseksi oli poikkeuksellisen hankala kirjautua, jatkuvasti herjasi, että jokin meni pieleen.


 


Ja nyt hyppäsi kerro mitä tykkäät-palkki, joka peittää loputkin, voi käyttää vain pystyasennossa.


 


Ja kaikki tämä vain, jotta voi antaa palautetta, koska helppo aito palsutelomake puuttuu. Säälittävää.


 


Itse palautteen aihe on  laskutus. Aikooko Telia todella tehdä msksamisesta vaikeaa? Tuskin yhden asiakkaan jaloilla äänestäminen vaikuttaa, mutta en todellakaan aio jonkun sovelluksen kautta katsoa vähän väliä onko tullut lasku.... Todelka huonoa huonoa palvelua.


 


Sähköpostin mähettäminen ei maksa mitään. Mitä ihmettä teidän päässä liikkuu?


 


Ulkomaan tiliin en yhdistä suoraveloituksia. Miksi teette maksamisesta vaikeaa?




Moi! Kiva kun löysit Yhteisöön. Laitan palautteesi sivuston toiminnasta eteenpäin. Ilmeisesti kyse on nyt siitä kun sähköpostilaskutus on päättymässä alkuvuodesta? Jatkossa yksi laskutusvaihtoehto on Lasku Minun Teliaan, eli lasku tulisi suoraan Minun Telia sovellukseen ja siitä on mahdollista saada ilmoitus esimerkiksi tekstarilla. Vielä tuo vaihtoehto ei ole ilmoituksineen saatavilla mutta tulee kyllä kun sähköpostilaskut loppuvat.


 


Suosittelen katsomaan myös tämän: Erilaiset laskutustavat esittelyssä 




No eipä ole loppuun asti mietitty.


 


Tunnen paljon iäkäämpiä ihmisiä, joille tuottaa haasteita käydyä internetissä ylipäätänsä. Sähköpostin lukeminen juuri onnistuu, lähettäminen ei niinkään. 


 


En käsitä miksi helpoin ratkaisu ollaan muuttamassa, eikä minkäänlaista perustelua tunnu olevan? Ei voi olla ainakaan kustannuskysymys, koska kaikki liikkuu sähköisesti. Varsinkin tekstiviesti tulee Telialta itseltään.


 


Ei ole edes perustelua (tekosyytä) miksi toimintaa halutaan vaikeuttaa? Kuten kustannussäästö tai jokin muu säästö. Itselle ainakin tästä on tulossa kynnys kysymys. Onko periaatteessa oikein, että asiakas joutuu katsomaan ohjelmien ja sovellusten takaa milloin lasku on tullut ja paljonko se on? Ilmeisesti näin on Telian mielestä.


 


Paperilaskun hinnoittelun vielä jotenkin ymmärtää, onhan se kustannus - jonka tosin yritys saa ostokuluna verovähennyksiin, eli ei todellinen kulu. Mutta sähköposti ja tekstiviesti laskun poistoa en ymmärrä.


 


Ja aika alkeellisella tasolla on Teliassa tietotaito, jos joku vuonna 2020 vielä sanoo, että sivua ei ole optimoitu mobiilille. Jokainen sivu koodataan nykyään jokaiselle laitteella ja niin on tehty jo koodipuolella ties kuinka kauan. Taitaa olla aika jäykkä firma Telia...


 


 




Sähköpostilasku on ollut aikansa hyvä vaihtoehto paperilaskulle, mutta nykyään tarjolla on parempia ja luotettavampia digitaalisia laskutustapoja. Sähköpostilaskuun sisältyy myös tietoturvariskin mahdollisuus. Sähköpostilasku saattaa virheellisen sähköpostiosoitteen myötä päätyä väärälle henkilölle. Sähköpostilasku saattaa myös unohtua sähköpostiin tai päätyä roskapostikansioon. Tarjoamme käyttöön muita sähköisiä laskutustapoja, jotka ovat tietoturvallisempia ja mahdollisimman vaivattomia käyttää. E-laskun käyttöönottoa kannustamme yhtenä vaihtoehtona sähköpostilaskun tilalle. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Nyt täällä haiskahtaa konsernihevonkukku.

 

Myös e-lasku voi unohtua verkkopankkiin ja päätyä maksukelvottomaksi eräpäivän mentyä ohi. Laskekaapa itsekin, montako kertaa kuukaudessa luitte sähköpostinne? Entä montako kertaa kävitte verkkopankissa?

 

Telia Dot-asiakkaille ainoa tarjottu tapa vastaanottaa laskuerittely on sähköposti, joten Telian sähköpostittomuusprojektissa haiskahtaa myös tekopyhyys.

 

Jos Telia todella ponnistelisi parempien ja luotettavampien palveluiden eteen, Dot-liittymät olisivat jo mukana Omilla Sivuilla.

Vastaa