Ihan ensin täytyy todeta, ettei tätä sivustoa ole optimoitu puhelin käyttöön. Ei näe mitä kirjoittaa, kun suuri TELIA YHTEISÖ palkki peittää melkein koko ruudun.
Toiseksi oli poikkeuksellisen hankala kirjautua, jatkuvasti herjasi, että jokin meni pieleen.
Ja nyt hyppäsi kerro mitä tykkäät-palkki, joka peittää loputkin, voi käyttää vain pystyasennossa.
Ja kaikki tämä vain, jotta voi antaa palautetta, koska helppo aito palsutelomake puuttuu. Säälittävää.
Itse palautteen aihe on laskutus. Aikooko Telia todella tehdä msksamisesta vaikeaa? Tuskin yhden asiakkaan jaloilla äänestäminen vaikuttaa, mutta en todellakaan aio jonkun sovelluksen kautta katsoa vähän väliä onko tullut lasku.... Todelka huonoa huonoa palvelua.
Sähköpostin mähettäminen ei maksa mitään. Mitä ihmettä teidän päässä liikkuu?
Ulkomaan tiliin en yhdistä suoraveloituksia. Miksi teette maksamisesta vaikeaa?