Telian tekstiviestispämmi


Kunniamerkki +4

Kärsiikö joku muu Telian tekstiviestispämmistä? Minulle on tullut nyt 24 tuntia puolentunnin välein viesti liittymän vaihdosta. Alkaa huumori jo loppumaa.


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7

@Ainasoja_@  kirjoitti:

Kärsiikö joku muu Telian tekstiviestispämmistä? Minulle on tullut nyt 24 tuntia puolentunnin välein viesti liittymän vaihdosta. Alkaa huumori jo loppumaa.


https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_106199690&lang=fi&utm_source=some&utm_medium=social&utm_campaign=aspa&utm_content=someid_AS81216&utm_term=100

Meidän perheessä tätä on jatkunut jo 3 vrk!! 30min välein sama tekstiviesti jokaiseen puhelimeen! Onko näin että Telia korjaa ongelmaa vasta maanantaina vkl jälkeen vai miksihän asialle ei tehdä yhtään mitään.

Estoa sille numerolle ei saa, puhelimet pitää olla äänettömällä, todella sietämätöntä häiriköintiä operaattorilta. Nyt menee harkintaan onko pakko vaihtaa operaattoria. 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Häiriö saatiin korjattua maanantaiaamuna hieman yhdeksän jälkeen. Pahoittelut vielä häiriön aiheuttamasta spämmistä.


@SaJoonas@  kirjoitti:

Häiriö saatiin korjattua maanantaiaamuna hieman yhdeksän jälkeen. Pahoittelut vielä häiriön aiheuttamasta spämmistä.


Kiitos, pitää paikkansa ainakin kahden iäkkäämmän naisen osalta. Enää minun ei tarvitse juosta katsomassa, mitä viestejä on tullut. "Onko tärkeitä viestejä?"   Kiitos!

 

Hankaluutta tällaisissa tapauksissa koituu varsinkin sellaisten ihmisten kohdalla, jotka eivät täysin hallitse laitettaan. Monesti ikäihmiset käyttävät puhelinta sujuvasti vain soittamiseen ja puheluiden vastaanottamiseen. Tekstiviestit pystyy lukemaan, kun niitä tulee yksi kerrallaan, mutta kun tulee useampia samaan aikaan,,, "Se viesti katosi jonnekin"

Vastaa