Telian toimintahäiriö 25.4.2020

  • 25 April 2020
  • 2 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Hei!

Tässä pääsi yllättämään tämä Telian netin toimintahäiriö puoleltapäivin.

Minulla kun on nämä yhteydet Telian takana , joten kaikki oli kaputt sillä hetkellä.

Luulin,että oli omissa laitteissa vika...Ja ähräilin...Siinä sitten yritin soitella sinne Telian asiakaspalveluun vanhalla puhelimella...Eihän siellä vastattu sittenkään...Vaan vanhalla puhelimella kas pääsin nettiin ja siellä se ilouutinen löytyikin,kun Teliaa etsiskelin:-Vika Telian järjestelmässä.

Olin vähän huojentunut , mutta vähäsen *******tti siinä.

Olisiko mahdollista tämmöisissä tilanteissa saada tulevaisuudessa sinne teijän asiakaspuhelimeen jonkinlainen automaattinen tiedote : "Valtakunnallinen toimintahäiriö netti -ja puhelinyhteyksissä.Häiriö alkanut tässä  justiinsa ...jne"???

Tai sitten Telian asiakkaille jokin tekstiviestitiedote asian tiimoilta ,vaikka olisikin kilpailijan liittymänumero käytössä.(Kilpailijan liittymällä minä nettiin menin.)

Kun teillä on niin hyvä tiedot asiakkaistanne ja Suomen maantieteestä.

Kiitos!


2 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

Moi @mondeov6 ja tervetuloa keskustelemaan Telia Yhteisöön!


 


Eilinen häiriötilanne oli kieltämättä ikävä ja vaikutti osaltaan myös asiakaspalvelumme toimintaan. Ajoittain ei siis tästä syystä päässyt läpi asiakaspalveluumme puhelimitse tai chat-palvelun kautta. Puhelinpalveluun sekä chat-palveluun on mahdollista laittaa tällaisesta tiedote, mutta häiriöstä johtuen saimme tiedotteet laitettua viiveellä, eikä tämä alkuvaiheessa tavoittanut yhteydenottajia. Tekstiviestillä tiedottaminen ei ole paras mahdollinen tapa tiedottaa häiriöstä tällaisesta tilanteesta, kun se koskee niin suurta massaa. Tällöin viestien perille menemisessä kestää kauan aikaa ja se tuo tiedon myöhässä perille. Tiedotimme häiriöstä toki nettisivuillamme sekä some-kanavissamme, mutta kuten todettua osaan paikoista se tuli viiveellä. Tästä toki otamme palautteen vastaan ja pyrimme varmistamaan, ettei jatkossa vastaavaa laajaa haittaa pääsisi käymään. 

Jos netti ei toimi, eikä puhelimet, miten silloin saadaan tieto häiriöstä jaettua joka niemennotkoon ja saarelmaan. Laittamalla ilmoitus teksti TV:hen.

Vastaa