Tilapäisesti suljetun (varastetun) liittymän avaaminen

  • 14 December 2015
  • 1 kommentti
  • 48 katselukertaa

Puhelimen ja SIM-kortin varastamisen jälkeen asiakaspalvelu auttoi minua nopeasti sulkemaan liittymän tilapäisesti. Nyt olen ostamassa uutta puhelinta varastetun tilalle, ja minun pitäisi tilata sitä varten SIM-kortti.

 

Jos tilaan liittymän uudelleen avaamisen verkkosivujen kautta, oletan että se aktivoi vanhan SIM-kortin, joka nyt on varkaiden hallussa. Uutta SIM-korttia taas en voi tilata ennen kuin liittymä on aktiivinen. Missä järjestyksessä ja miten minun pitäisi edetä?


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@ETNordic kirjoitti:

Puhelimen ja SIM-kortin varastamisen jälkeen asiakaspalvelu auttoi minua nopeasti sulkemaan liittymän tilapäisesti. Nyt olen ostamassa uutta puhelinta varastetun tilalle, ja minun pitäisi tilata sitä varten SIM-kortti.

 

Jos tilaan liittymän uudelleen avaamisen verkkosivujen kautta, oletan että se aktivoi vanhan SIM-kortin, joka nyt on varkaiden hallussa. Uutta SIM-korttia taas en voi tilata ennen kuin liittymä on aktiivinen. Missä järjestyksessä ja miten minun pitäisi edetä?


Hei! Sinun vanhaa sim-korttia ei aktivoida, kun tilaat uuden sim-kortin. Vaan uusi aktivoidaan eli käsittääkseni voit tilata uuden sim-kortin, tosin sen aktivointi joudutaan tekemään hieman erilailla. Itsellä tuo uuden sim-kortin aktivointi tapahtui omien sivujen kautta chatilla ( tosin minulla oli ollut toinen sim-kortti postissa tulossa ja se vahingossa aktivoitui, vanha sim lakkasi toimimasta ja uuden puhelimen mukana tullut sim ei aktivoitunut ). Mutta chatin kautta ongelma ratkesi. Voisit vaikka tiedustella tuosta omasta casesta tuon chatin eli Kysy meiltä kautta omilta sivuilta.

Vastaa