Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
anttila72_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tilaus ja postin seurantatunnus osa 2

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi,

Kyselin tuossa aikaisemmin kännypakettini seurantatunnusta. Olisiko joku kerinnyt selvittämään vai onko posti palauttanut pakettini teille?

T: Pasi Anttila
6 vastausta
Mariela_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 292 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moikka anttila72,

nyt on tainnut käydä niin, että tuo tilaamasi laite on palautunut takaisin meille noutamattomana. Noissa oli probleemia noissa seurantakoodeissa. Eivät olleet muodostuneet oikein, ja siitä johtuen näistä asiakkaillekaan ei saapumisilmotuksia lähtenyt.

Tässä voi tehdä silleen, että tilaat laitteen uusiksi tuolta meidän verkkokaupastamme

Tässä vaiheessa kannattaa tutustua meidän erikoistarjouksiin, joissa saa mukaan Marshallin kaiuttimen. 😉 S4 Plus on sielläkin valittavana.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
anttila72_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi,

Joo, voin tilata kännyn uudelleen, mutta paketissa oli myös 32 g muistikortti jonka jo maksoin.

T: Pasi Anttila
Marjaana_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 198 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Olitkin jo tilannut uuden puhelimen. 🙂 Selvittelen tuon muistikortin kohtalon ja palaan asiaan...
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
anttila72_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Selvä juttu 🙂
Marjaana_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 198 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Laitoin sinulle tekstiviestillä tuon uuden tilauksen seurantakoodin, tulihan se perille? 🙂

Ja muistikorttista saat rahat takaisin, tarvitsemme vain tilinumerosi IBAN-muodossa + pankin nimen. Tänne palstalle niitä ei kannata laittaa, joten mene Omille sivuille ja lähetä meille palvelupyyntö, niin pistetään raha maksuun.

Alkuperäinen puhelintilaukseksi on myös peruttu, joten siitä ei mitään laskua ole vielä lähetetty, eikä lähetetä. Jos haluat uuteenkin puhelimeen muistikortin, niin voit tilata sen verkkokaupasta.

Mukavaa joulunodotusta!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
anttila72_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Juu, perille tuli 🙂 Palvelupyyntö tehty.

T: Pasi