Mokkula on HUAWEI E5377Ts-32.
Mikähän se ihmeellinen selain on, jos itse kokeilemillani + Telian henkilöiden kokeilemilla (viimeksi eilen Telian toimipisteessä) vastaus on sama, että laitteessa on viimeisin ohjelma?
Olen yrittänyt selvittää tätä ongelmaa jo syyskuun alusta lähtien, milloin chatissa milloin ns. telian palveulpisteessä. Chatissa päädytään aina siihen, että minun pitäisi maksaa edelleen lisää minimissään 30 euroa siitä, että puhun jonkun kanssa ....(en enää maksa selaisesta, mistä olen jo maksanut ja tuote ei vastaa laskutettua tuotetta. Liike-elämässä tällaisella toiminnalla on oma termi.) ja vastaukest ovat aivan yhtä tyhjän kanssa ...
Kaksi kuuautta on kulunut ja ... ongelma ei ole ratkennut. En pysty istumaan koko aikaa odottamassa chatissa tai hypätä kysmässä ....ehkä toimivaa ratkaisua.