Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64909
Kirjoituksia 176515

Toimimaton 4G-verkko



Highlighted

Toimimaton 4G-verkko

Kommentaattori
Viestejä 20 kpl

Toimimaton 4G-verkko

1/44

Mobiili-liittymämme lakkasi toimimasta 4G-verkossa, emmekä ole saaneet mitään todellista syytä sille. Ensin syyteltiin mokkulaa, mutta kun se toimii muualla 4G:ssä, niin sekään ei selitä tuota verkon toimimattomuutta. Teliata ei edes tule minkäänlaista vastausta, ehän asiakkaita tarvitse palvella, riittää kun ne maksaa .

Nyt satuin kuulemaan, että Telia on tehnyt Mustasaaressa verkossa muutoksia. Tätä tietoa ei kuulema ole saanut kertoa asiakkaille. No lopputulos on ollut se, että mobiililiittymässä ei enää ole 4G-verkkoa. Että se niistä verkon parannuksista.  Enpä jaksa maksaa tyhjästä, kun muiden 4G-verkko toi

Vastaa
43 vastausta
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 20 kpl

11/44

Otin yhteyttä chatin kautta ja kysyin tilannetta kuten neuvottin, mutta enpä saanut vatausta. En siis tullut hullua hurskaanmaksi, vain entistä turhatuneemmaksi ja vihaisemmaksi.   Sama vaha loru ja kaikki samat kyselyt, joihon vastauket on jo annettu lukemattomia kertoja; mokkula osopaikasta, ohjemaversiosta ja sen päivityksestä, jne. Ei mitään sellaista tietoa, jota olisi puuttunut.  Aivan kuin tuolla väsytystavalla asia ratkeaisi.  Ei todellakaan ratkea.

Enkä saanut minkäänlaista vastausta chatilla esttämääni kysymykseen tuon ilmoituksen tilanteesta. Eikä sitä sähköpostia löytynyt, jossa lisätietoja kysytään. Sii ei sitä ole koskaan lähetettykään. 

Joten olen todella turhautunt. Ilmeisesti tämä on Telian tapa hoitaa asioita! Kyllä asiakas väsyy tuollaiseen ja vaihtaa operaattoria.... Tässä on maksettu jo kaksi kuukautta turhasta.

 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 404 kpl

12/44

@Ailet00  kirjoitti:

Otin yhteyttä chatin kautta ja kysyin tilannetta kuten neuvottin, mutta enpä saanut vatausta. En siis tullut hullua hurskaanmaksi, vain entistä turhatuneemmaksi ja vihaisemmaksi.   Sama vaha loru ja kaikki samat kyselyt, joihon vastauket on jo annettu lukemattomia kertoja; mokkula osopaikasta, ohjemaversiosta ja sen päivityksestä, jne. Ei mitään sellaista tietoa, jota olisi puuttunut.  Aivan kuin tuolla väsytystavalla asia ratkeaisi.  Ei todellakaan ratkea.

Enkä saanut minkäänlaista vastausta chatilla esttämääni kysymykseen tuon ilmoituksen tilanteesta. Eikä sitä sähköpostia löytynyt, jossa lisätietoja kysytään. Sii ei sitä ole koskaan lähetettykään. 

Joten olen todella turhautunt. Ilmeisesti tämä on Telian tapa hoitaa asioita! Kyllä asiakas väsyy tuollaiseen ja vaihtaa operaattoria.... Tässä on maksettu jo kaksi kuukautta turhasta.

 


Yhdistettiinkö sinut häiriöilmoituksiin asti? Sitä kautta pääsemme katsomaan tarkemmin tuota tilannetta. Häiriöilmoitusten kautta pääsemme katsomaan tarkempia tietoja tuolla kertomallasi vikailmoitusnumerolla. Pyytäisin vielä ottamaan yhteyttä, että saamme selviteltyä asian. Voit kertoa heti chatin alussa, että haluat keskustella häiriöilmoitusten kanssa.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 20 kpl

13/44

Enpä kyllä tiedä, missä on vika tai mitä pitäisi tehdä, jos pyyntöni päästä häiriöilmoituksiin ei mene perille. En voi täältä tehdä mitään tai edes tietää, miten sinne pääsisi, kun tuo kirjoitetun tekstin ymmärtäminen ei ilmeisesti ole chatin henkilöiden ominaisuus.  Annoin jopa tuon häiriöilmoitusnumeronkin, mutta ....eipä sekään auttanut. Eli olen kyllä täysin keinoton tuo asian osalta. Hu, hu....

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 435 kpl

14/44

Ei ole kyllä nappiin mennyt sen myönnän! Lähetin sinulle yhteysnumeroosi sms-viestin. Vastaa viestissä olevaan sähköpostiin tiedot, jotta viankorjaus voi jatkua.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 20 kpl

15/44

Tiedot on lähetetty jo aamulla.

Milloinkahan voisi saada vastauksen ja erityisesti toimivan 4G yhteyden?

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 404 kpl

16/44

@Ailet00  kirjoitti:

Tiedot on lähetetty jo aamulla.

Milloinkahan voisi saada vastauksen ja erityisesti toimivan 4G yhteyden?


Asia on tällä hetkellä asiantuntijalla selvityksessä. Hän ottaa sinuun yhteyttä täältä meidän kautta, kun asiassa päästään eteenpäin.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 20 kpl

17/44

Mikähän tuo aikajänne on... kaksi kuukautta lisää vai kaksi vuotta ...? 

 

Vai onko Telian todella mahdoton myöntää asiakkaille sitä, että suoritettu "parannus" merkitsi osalle käyttäjistä paluuta aikaan, jolloin netti toimii, jos toimii.... ja ei ainakaan 4G ssä. 

Ja lisäksi korjata toimimattomuus asiakkaille. Kenoja/ tapoja kyllä löytyy todella monia. Tuo korjaaminen onkin sitten todella siitä tahdosta kiinni, jota kokemuksieni jälkeen Telialla ei näytä olevan ollenkaan.

Keinona on vain asiakkaan väsytystaktiikka ja syyllistäminen. Sen seurauksena osa asiakkaista luovuttaa... ...

Kyllä se on tässä itselläkin todella lähellä. Onneksi toisten operaattoreiden 4G toimii ja noita vaihtoehtoja löytyy. 

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 404 kpl

18/44

@Ailet00  kirjoitti:

Mikähän tuo aikajänne on... kaksi kuukautta lisää vai kaksi vuotta ...? 

 

Vai onko Telian todella mahdoton myöntää asiakkaille sitä, että suoritettu "parannus" merkitsi osalle käyttäjistä paluuta aikaan, jolloin netti toimii, jos toimii.... ja ei ainakaan 4G ssä. 

Ja lisäksi korjata toimimattomuus asiakkaille. Kenoja/ tapoja kyllä löytyy todella monia. Tuo korjaaminen onkin sitten todella siitä tahdosta kiinni, jota kokemuksieni jälkeen Telialla ei näytä olevan ollenkaan.

Keinona on vain asiakkaan väsytystaktiikka ja syyllistäminen. Sen seurauksena osa asiakkaista luovuttaa... ...

Kyllä se on tässä itselläkin todella lähellä. Onneksi toisten operaattoreiden 4G toimii ja noita vaihtoehtoja löytyy. 


Asiantuntija ottaa yhteyttä niin pian, kuin on mahdollista. Tässä ei varmastikaan puhuta pitkästä ajasta. Ensi viikon puolella pitäisi tulla yhteydenotto.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 20 kpl

19/44

Noin sanottiin jo syyskuussa ja .... nyt on jo marraskuu!!!!

Pelkkä yhteydenotto ei tuota 4G verkon toimimattomuutta ratkaise.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 404 kpl

20/44

@Ailet00  kirjoitti:

Noin sanottiin jo syyskuussa ja .... nyt on jo marraskuu!!!!

Pelkkä yhteydenotto ei tuota 4G verkon toimimattomuutta ratkaise.


Pelkkä yhteydenotto ei varmastikaan tätä ratkaise. Asiantuntija osaa kertoa tarkemmin miten tässä voidaan toimia, että tilanne saataisiin kuntoon.

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.