Tukiaseman suunta Naantalin Luonnonmaalla?

  • 14 October 2016
  • 3 kommenttia
  • 10 katselukertaa

Olen Särkänsalmentiellä lähellä Rymattyläntietä ja haluaisin tietää missä suunnassa tarkalleen on LTE 1800 tukiasema. Minulla on ulkoinen antenni katon harjalla ja saan kaksi pykälää B593 modeemissa kyseisellä taajuudella. Haluan palkita suuren vaivannäköni asennuksesta parhaalla mahdollisella kuuluvuudella. Kiitti. 


3 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

Lähin 1800MHz-taajuudella oleva tukiasema on Rymättyläntien varrella Metsäjärven vieressä.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

@TKaijankoski kirjoitti:

Olen Särkänsalmentiellä lähellä Rymattyläntietä ja haluaisin tietää missä suunnassa tarkalleen on LTE 1800 tukiasema. Minulla on ulkoinen antenni katon harjalla ja saan kaksi pykälää B593 modeemissa kyseisellä taajuudella. Haluan palkita suuren vaivannäköni asennuksesta parhaalla mahdollisella kuuluvuudella. Kiitti. 




https://www.cellmapper.net/map?MCC=244&MNC=91&type=LTE&latitude=60.45732002729663&longitude=21.96816400375361&zoom=13&showTowers=true&clusterEnabled=true&tilesEnabled=true&heatMapEnabled=false&showOrphans=false&showFrequencyOnly=false&showBandwidthOnly=false&DateFilterType=FirstSeen&showHex=false&bands=0,3,7,20&showVerifiedOnly=false&showUnverifiedOnly=false&showLTECAOnly=false


 


Tosta näkee mukavasti tukiasemat missä ne tossa Naantalissa on. Hajaisiin tulossa LTE 800Mhz vielä tämän vuoden puolella. 


 


Lataamalla CellMapper Android sovelluksen puhelimeesi saat päivitettyä karttaa ajantasalle.

Kiitos molemmille tämä loistava apu. 

Vastaa