Telia Yhteisö

Keskustelua digistä ja sen ilmiöistä

Millainen on sinun Teliasi?

Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 

Tuntematon numero

Highlighted
Talonpoika
Kirjoituksia: 1
Rekisteröitynyt: ‎24-08-2017
1/4 (1 498 lukukertaa)

Tuntematon numero

Hei! Minulla on honor 8 lite, ja aina kun soitan jollekkin minulla näkyy tuntematon numero. Miten saan sen pois ja edellisessä puhelimessa siis ei näkynyt että olisi tuntematon numero. 

0 tykkäystä
3 vastausta
VIP
Kirjoituksia: 981
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
2/4 (1 494 lukukertaa)

Vs: Tuntematon numero

[ Muokattu ]

Evepossu kirjoitti:

Hei! Minulla on honor 8 lite, ja aina kun soitan jollekkin minulla näkyy tuntematon numero. Miten saan sen pois ja edellisessä puhelimessa siis ei näkynyt että olisi tuntematon numero. 

Hei @Evepossu ja tervetuloa!

Jos oikein muistan, niin Numerovalitsin > Kolme vaakaviivaa > Asetukset > Lisäasetukset > Soittajan tunnus > Näytä numero lähtevissä numeroissa

Käytännössä Android-käyttöjärjestelmän asetusvalikosta. Löytyikö? Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ✋ Omat Sivut | ♲ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia
Telian työntekijät tunnistaa tästä Sonera logosta nimimerkin yhteydessä.

Teliaasiakas jo vuodesta -15

VIP
Kirjoituksia: 578
Rekisteröitynyt: ‎21-02-2015
3/4 (1 491 lukukertaa)

Ainakin laittamalla *31# numeron eteen johon soitat. Puhelimen asetuksissa voi myös yleensä määritellä näytetäänkö numero vai ei. Käyttöohjeessa on yleensä kerrottu kuinka tuo tapahtuu.

VIP
Kirjoituksia: 1 107
Rekisteröitynyt: ‎15-08-2015
4/4 (1 478 lukukertaa)

Tarkoitatko kenties sitä, että puhelimessa näkyy "tuntematon" oheisella tavalla? Tuo on Telian testinumero.IMG_20170824_161410.jpg

Tarkoittaa sitä, ettei soitettava numero ole puhelimen osoitteistoon tallennettu, ja siten tuntematon numero puhelimen osoitekirjalle.